NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, May 22, 2011

KARAK - menyeramkan !


 Hey Guys i'm in LONDON 
style tak aku punya mukaddimah ?
macam iklan digi Yuna tu tak ?? 
boleh lah kan .. lebih kurang dah tu ..
so apa lagi , takkan tengok jer ..
follow cepat .. nanti aku follow 
korang jugak .. hehehehe ..
why TWITTER ??
seronok kot baca orang tweet ..
spontan kan benda alah nie ..



semalam kan aku pergi shah alam . bertolak dari Dungun around 1030pm . kalau sapa add aku dekat facebook , boleh nampak aku duk check in tak berenti sampai lah shah alam . kalau duk follow twitter aku , maaf . aku tak tweet sangat semalam . nak save battery . so around pukul3 pagi , kami berada dekat highway . nak masuk Karak . aku automatik fikir pelik pelik . mata ni pun satu hal , dekat nak sampai Karak , aku boleh terjaga dan tak tidur . so aku amati jalan yang suram dan gelap , berkabus dengan penuh penghayatan . dalam hati bimbang jugak , kot kot ternampak benda benda yang tak diingini kan . tapi sempat lagi update status facebook , dalam dalam takut tu . aku konon konon nak lindungi abah aku . chewah . yelaa kesian kot kalau abah aku nampak sorang sorang . at least kalau aku nampak jugak , boleh aku teman dia takut . hehe . kenapa aku takut highway Karak . sebabnya adalah : sila rujuk gambar di bawah .
 

 haaa ambik ! tiba tiba Karak laluan puaka . tapi betul seram gila semalam . sebab tak banyak kereta kan . kebetulan time kiteorang dekat Karak memang takde kereta lain . semalam tu dah lah radio takde coverage . buat nya tiba tiba dengar ada orang ketuk tingkap ke , ada orang depan cermin kereta ke , nak buat cam ne . tapi aku ada baca baca sikit dalam hati . yelah . orang kata prevention is better than cure kan . kang tak pasal , tak sampai shah alam . duk stuck dekat Karak je . lepas tu , boleh jadi cerita benar , promosi sekali cerita Karak yang akan keluar hujung bulan ni . hehe . plan plan nak pergi jugak tengok Karak hujung bulan ni . tapi tengok lah macam mana . tak de geng nak tengok .
 
semalam aku sempat snap gambar kereta ni .
percaya atau tidak , kereta ni ada depan 
kiteorang . tapi dalam 5 mins , kereta ni hilang
di telan kabus yang tebal yang mengaburkan 
pandangan . okay tolong jangan percaya 
aku google je gambar ni . baru je . 
hehe . by the way aku dah selamat 
sampai Dungun , Terengganu . 


14 comments:

Diari Si Froggie said...

karak yang sangat keras..hihihi

Juwita Afifah said...

Eeeee. Xtau la cmne kalo cite dia kuar nnti. Saya x balek kampung dah kot. Hehhehe.

Norfarahniza said...

hahaha........
real........

Cik Lulu said...

Kat mn karak tu.. sy dr sbh..jd xtau..hehe..apa y seram'y.. hehe

Fieza Sani said...

seramnye..seramnye..
hahaha.. . ^^,

einz said...

sabo jep la~hahaha......dedor gak membacanye td,,,,

inspire bunny said...

uit, seramnya...sempat plak snap gambar kereta tu...x sangka jugak ade lampu belakang kereta tu,warna merah =.="

LindaRahim said...

hihi...alhamdulillah dah sampai...cerita karak tu...sy x sampai hati nk tengok la...

datin kelly ketak said...

antara highway karak dgn anak kerak mana lagi seram? hehe

cik beLLanan said...

pasal cte lebuhraya Karak tu, is it 4 real??

Nora Shahaira said...

haha,,hampeh lah entri ni..tp berjaya membuat akak nora terbahak di pagi hari..tntg citer karak tu..huh..memang akak takkan tengok

Unknown said...

nak try tengok. jalan kampung sndiri. haha

yaya said...

hahahhaha
ingtkn dh jumpa pape

chegu abbas said...

hohohohoh
syukuran jazillah..hihihi
nk mintak jasa baik kalau x keberatan mintak datang ke blog saya ni boleh nk bimtak tolong sikit hihihi....

http://cheguabbas.blogspot.com/2011/05/angle-contest.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...