NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, June 21, 2011

SKETSA JANDA

Al Kisah . Di sebuah kampung . Di Malaysia yer . 

Lelaki : Jom rujuk . 

Janda : Ceh , senang je kau cakap . dulu senang sangat ceraikan aku . sekarang nak pulak rujuk . in your dream . duh . 

Lelaki : Ek eleh . cakap banyak pulak . aku nak rujuk , ikut je lah . cakap banyak pehal . 

Janda : tak hingiiiin aku . aku rela kawin dengan tu haa pakcik tua berkudis depan rumah . 

Arghhhhhh .... Tikaman di Kepala menggunakan gunting .. yes kepala okay ..

Janda : woii main kasar .. apa ni tikam tikam …

Arghhhh …
Arghhh …
Adoi ….
Ulang sampai cukup 7 kali ..

Lelaki : puas hati .. taknak rujuk kan .. aku bagi tikaman .. 7 kali kot .. hahaha .. 

 Harian Metro

6 comments:

ibu qaleesya said...

orang dah sakit main2 yee.. hehehe apapun pengajaran pada kita semua tu

Lieyda said...

allah.seksanya

belogkiter said...

lelaki tak guna

Anonymous said...

ibu : ahakss . bukan main2 eh .. saje je tuhh - blog's owner

azeelia azman said...

errr. kesian nyerr.

Syazana Aziz said...

cerita asal mmg sedih. tapi bila baca dialog tu, jadi nak ketawe pulak. hak3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...