NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, July 29, 2011

CHUBBY MALAY ON CAM

Hari ni rasa gedik nak mati pergi check pageview dekat Nuffnang . Fuyoo naik mendadak . Kenapa pulak tiba tiba ? dari blog abang ben kot since aku join 200 blog tu tadi . aku pun klik dekat kata kekunci . tau apa yang keluar . tengok bawah . 


dalam banyak banyak ni , aku tertarik dekat yang tengah tengah tu . CHUBBY MALAY ON CAM  . omo ! apekah ? aku ingat kan takde benda . alaa biasa kot benda alah ni . kata kata carian , apa apa je orang boleh type . so aku pergi check pulak dekat rujukan pautan . hasilnya ..


taraa . terhasil Ping Busuk sangat membantu . so yang second tu dari Google . aku pun klik lah . guess what yang keluar . nak tau ke ? takyah laa . malu laa . nak tau jugak ? hmmm yelah aku tunjuk kan jugak .


auwwwwww . apekah ini ? ni mesti pasal keyword Chubby ni . malu den . lariiiiii .


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...