NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, July 15, 2011

KISAH RUMAHTANGGA #2

Macam mana nak wujud kan rumah tangga yang bahagia ? adakah cukup dengan hidangan seks semata mata dan kelahiran anak setiap 9 bulan ? tanpa makan minum disediakan , tanpa baju sehelai pun dibasuh , seluar dalam pun hantar dobi ? cukup ker ? maaf kan aku kalau entri ni tak sesuai untuk semua golongan . ada jer golongan suami macam ni . tapi bagi aku tak logik . atau si isteri pakai tangkal nak ikat si suami ? nak kata termakan nasi kangkang , nasi pun tak pernah masak untuk suami . nak kata gosok baju , pun tak penah . mungkin masa hubungan kelamin , di usap nya badan suami dengan minyak pengasih atau lain lain . 

p/s : kalau tanya Johan , mesti dia jawab , kena buat tangga dalam dan luar rumah . baru lah rumahtangga bahagia setiap masa . 






2 comments:

vampire's lovex said...

masing2 jaga sesama sendiri la ...

kata rumah tangga..tangga jaga rumah,rumah jaga tangga..haaaa gituuu hehe

mzhany said...

huhuhu kena ada banyak tangga eh, sabo jer lah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...