NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, July 21, 2011

LAGI PASAL ALEESHA FARHANA

Salam tengahari .. 

Update pasal entri Aleesha Farhana semalam .. Kalau ada yang malas baca suratkhabar , so aku update sikit sikit kat sini .. permohonan si Ashraf nak tukar nama dekat ic ditolak kan atas tiga alasan iaitu kromosom , kewujudan alat kelamin dan kewujudan organ dalaman .. disebabkan faktor tersebut , si Ashraf memang sah seorang lelaki ketika di lahirkan .. mengikut perundangan , jantina sesorang ditentukan ketika lahir .. oleh itu , permohonan Ashraf nak tukar jadi Aleesha tidak diterima .. tetapi , kemungkinan ianya dibenarkan masih lagi ada walaupun tipis .. itupun jika si Ashraf nak buat rayuan .. boleh buat rayuan lagi ni ..


hari ni , seorang peguam , Horley Isaacs tekad nak tolong si Ashraf .. Isaacs bukan lah orang biasa .. dia seorang peguam .. dia ingin membantu Ashraf atas dasar kemanusiaan .. dia gusar jika Ashraf mengalami kesulitan dalam kehidupan , menyebabkan ketegangan dan kesukaran dalam menjalani kehidupan seharian menyebabkan dia berubah hati dan berakhir di lorong lorong .. servis guaman ini disediakan secara percuma kepada si Ashraf kerana Isaacs sedar akan kos guaman adalah tinggi dan orang terengganu mungkin tidak mampu nak bayar kos guaman kerana ni kes jarang jarang berlaku .. setakat ini , hanya Isaacs , peguam yang tampil ke depan untuk membantu .. semoga semua nya berakhir dengan tenang hendaknya .. 

p/s : kalau aku seorang peguam , mampukah aku untuk menyediakan servis guaman percuma kepada mereka yang mahukan keadilan ? 

7 comments:

LynN LoLa~~ said...

so maksudnye, mg kromosome die pon sah2 laki laa. XY? kalau dah giteww ne leh tuka.. dunie akhir zaman.. huhu

atiqah baharuddin said...

org ganu nie mcm2 la..huahahaha

Anonymous said...

Selambe dek jer . Org trg bukan mcm mcm . Satu mcm jer . Hahahaha .

-via Blackberry

saiazuan said...

dia ni sbnrnya laki or girl? konfius.. klu asalnya laki, peguam tu perlu ke bela dia? tak fikir islam?

hurm.. harap xde prob besar pas nie

SyedMuzzamir said...

dia asal lelaki bro . tapi dia macam naluri keperempuanan itu sangat terserlah . so tukar jantina jadi pompuan .... peguam tu bela atas dasar kemanusiaan lah .. kalau ikut hukum , hmmm rasanya mmg salah lah kan ..

vampire's lovex said...

huhuhu.. dah lelaki tu lelaki je la..jgn lawan fitrah..

fauzi said...

bukan masalah mampu bagi perkhidmatan percuma tak.. kalau aku, aku sanggup, tapi aku tak sanggup nk bagi perkhidmatan yang konform2 melawan hukum tuhan.. dah la buat dosa bela kemungkaran, pastu bersekongkol pula. lain la kalau dia bagi khidmat kaunseling ker

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...