NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, July 12, 2011

NUR AMINA IS KL GANGSTER

Assalamualaikum ..
Beri salam terus lepas tengok Nur Kasih tadi .. tiba tiba roh Adam masuk dalam badan aku .. terus jalan mendada .. terus pakai kopiah .. terus jadi romantic .. chewah .. actually , aku baru tengok Nur Kasih .. sila boo aku sebab aku outdated .. terima kasih bagi kerjasama .. dan aku pun baru tengok KL Gangster .. boleh ludah aku sekarang sebab bikin kecoh .. benda dah lama keluar dekat Astro First .. itu lah brader .. lu tarak tau ma .. gua mana pegi wayang .. selagi tak kuar dekat internet , selagi tu la aku sayur kat Dungun ni ..

Setelah download semalam , hari ni aku tengok .. marathon .. tengok dua dua sekali gus .. bermula dengan KL Gangster .. best lah .. serious .. dari 5 bintang , aku bagi 4 bintang .. sebab ada part yang aku tak suka .. hee .. contoh nya Aaron Aziz .. dia pukul orang , aku rasa tak ganas .. aku rasa macam romantik je .. tapi ada part yang sesuai since dia kan gangster yang dah taubat ..tapi perasan tak , bila part Aaron Aziz fight , kamera jadi slow , pergerakan dia jadi jelas .. dan obvious Nampak macam berlakon .. tak real .. tapi Jai punya part , Nampak cool .. aku paling suka watak Ajib .. lawak .. sengat sengat .. hehe .. tapi 5 mins start cerita aku dah gelak bila Zizan keluar .. Sial laa haktuihh ..

 AJIB

Time ni roh gangster masuk dalam diri .. membara bara .. rasa nak keluar rumah , pergi Bandar , pukul orang jer .. tapi bila tengok Nur Kasih .. setiap kali Tiz Zaqyah nangis , setiap kali tu jugak mata aku berkaca .. dia nangis Nampak real beb .. starting cerita bosan .. dan confusing sikit cerita ni .. tapi dekat dekat nak habis , lepas Adam hilang . masa tu emosi betul betul .. sampai lah diorang tua .. cerita kembali jadi confusing .. taktau sape dah mati .. taktau sapa hidup .. dan yang aku tak faham kenapa dengan Nur Amina ? dia hilang ingatan kea pa ? haish .. kesimpulan tak sia sia aku download .. heee .. so kalau ada yang nak download , sila pergi ke Syok.org .. terbaek bro .. 

 NUR AMINA

1 comment:

NADIA RAJAMI said...

baru donlod both muvie, tp lum tgk agi.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...