NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, August 5, 2011

ANGAU CIK EPAL


Epal ...
Tengok gambar je dah rasa lapar ..
epal ni cantik , nampak gebu je , kulit licin 
rasa masam masam manis kan auwwwwwww
kalau lah epal ni boleh bercakap , boleh menari salsa

ADRAKADABRA KABABOOM



taraaaa .. epal sudah berubah menjadi manusia .. boleh bercakap ..pintar .. cantik .. de boom .. okay cik epal tolong transfer 1k duit nuffnang atas pujiaan tersebut .. hehehe .. semua orang duk jeles dengan cik epal kan sekarang .. mana tak nya bulan ni dia punya earning 5k wei .. tak ke gila .. kerja tak susah .. type type jer .. memang mantap habis lah .. bila lah aku nak merasa kan .. nak dapat rm50 pun susah .. ni mesti dapat buffered earning hari hari ni .. masyuk .. so sekarang cik epal dalam bahaya .. kepada cik epal , berhati hati okay .. nanti ada orang nak rompak ke , nak ragut ke .. call me , saya boleh jadi bodyguard kamu .. gaji tak tinggi pun mintak .. separuh dari earning jer .. ahaks .. kagum kejap aku baca blog cik epal ni .. agak agak kalau aku tukar nama blog aku jadi cik orange ke , orang datang tak blog aku .. *randomthought*

7 comments:

♥Aien Najwa♥ said...

mcmner erk cik epal bolei naekkan traffic cm2???..best nter lah..

Dawia.Honeyputri said...

Dia mmg femes.. jadi semua entri dia disukai ramai ;) dah lama dia berblogging..

selamat berpuasa.. ^^

Luqeem™ said...

cara dia yg spontan..

Salmiza S. said...

i envied her ~ btuahnyer ! :)

Cik Bell said...

gaya penulisan cik epal mempunyai keistimewaan tersendiri dan beliau dh kmpul pembaca setia lama kan..rezeki beliau disitu..huhuu

:)

leeya abdul said...

Cik epal o Cik epal. urrmm kena simpan jauh2 yek? kan irian itu..
"Sesunguhnya tidak boleh iri hati, kecuali pd 2perkara" iri hari pd seseorg yg mengetahui isi Quran & selalu dijdkan pedoman hidupnya dan iri hati kpd seseorg yg kaya & hartanya sentiasa dikeluarkan utk kebaikan."(Sahih Muslim)

lawat k.leeya http://way2healthynbeauty.blogspot.com/2011/08/di-antara-fatwa-dan-takwa.html

insan_marhaen said...

IM punya nuffnang dulu ntah jadi apa..ntah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...