NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, August 31, 2011

KEMERIAHAN RAYA KIAN DIRASA

Assalamualaikum ..

Selamat petang semua ? Mak aku dah sehat dah . Bangun jer terus start membebel tanpa henti . Biasa lah ibu mana tak pandai membebel . Itu sudah sebati . Hehehe . Petang ni mak mak sedara ada turun kat rumah . Riuh kejap rumah . Baru terasa hari raya .

By the way , tahu tak pasal Blackbbery Bold 9900 Giveaway ? By SMFaisal ? Oh melting weh aku tengok bold tu even aku tengok gambar jer . Tapi dah kata giveaway kan , of course dia based on luck . Biasanya aku takde luck pun dalam giveaway ni . So memang aku dah tahu takkan dapat tapi aku still join . Hehehe .

Cerita dekat tv tak berapa nak best . Entah apa entah . Tension betul . Raya raya ni apa yang aku buat duk ngadap cerita tengok How I Met Your Mother . Lame kan hidup aku ni ? Now tinggal seminggu je masa nak dihabiskan dekat rumah . Minggu depan pulang lah aku ke Shah Alam .

Anyhoo , thanks for visiting peeps :) .

-via Blackberry

1 comment:

Lieyda Sabri said...

wah join je la. mne tau ade luck maa.btw,slmt hari raye ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...