NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, December 30, 2010

Bau Burger Boleh Kuruskan Badan

semua orang yang berimpikan nak kurus mesti klik neh. neh petua terbaru. memang sah menjadi. petua ni baru je kuar Muzik.Fm Eksklusif okey. mula-mula aku dengar, aku takde lah eager sangat. sebab aku tanak kurus pun. hahaha. sebab aku dah selalu sangat kurus dalam mimpi. korang tau, aku setiap kali mimpi mesti jadi hensem, hero, berjaya dan watak-watak yang membanggakan. kalau mak aku ada dalam mimpi aku, mesti mak aku eksaited, then cakap " Ibu Bangga Dengan Anak Ibu " chewah, tapi tu dalam mimpi je. kat realiti neh, taktau lah apa mak aku cakap kat aku.

berbalik kepada kajian di atas, memang betul lah kan. mula-mula aku fikir macam tak logik kot. then ada lah orang hantar komen, " memang lah bau burger boleh kurus, sebab bila kita bau je burger, mesti kita berlari mendapatkan burger tu, then kita dah boleh bakar lemak " hehe aku tergelak kecil ( bunyi macam karangan darjah 6 dah ayat aku neh ) .. then masuk lagi komen kedua, berbunyi, " memang lah sebab bau burger adalah satu jenis senaman " .. ewah senang hati je.. kalau macam tu Aizat Amdan tu duk bau burger jerlah hari hari. aiyoo. yang paling best, komen yang berbunyi " orang yang buat kajian ni adalah orang yang alergic burger, so dia bau lah banyak mana pun memang takde efek " .. hahah lawak lawak..yang ni aku paling setuju..

namun apakan daya, yang menang, komen yang berbunyi " memang lah boleh kurus sebab bau jer burger tu, tak makan pun. kalau bau memang tak gemuk lah ' .. LAME .. hahaha.. gelak kaya.. so tu lah petua untuk korang korang yang nak kurus.. apa apa pun, anda hanya perlu untuk bau.. nampak nasi minyak yang best tu, bau je, mesti tak gemuk.. anda nampak je KFC, anda bau je.. mesti tak gemuk.. orait, kalau guna petua nie, bukan stakat boleh kurus, boleh jadi macam lidi. ntah ntah dari halus dari lidi. selamat beramal. 


kalau burger sebesar ni ,memang lah tak gemuk kan



tapi kalau besar nie ??
semut pun boleh sama besar 
dengan gajah x gitu ?

3 comments:

farhana_acimek3 said...

bsarnye punye burgerr

cik enon lalalaa said...

cisss! masa nampak tajuk nie terus sy klik laju laju.. tapi tertipu sudah..haha

SyedMuzzamir said...

cik enon,
hahahahaha.

farhana, u nak ke ?
nanti i carik untuk u

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...