NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, December 25, 2010

Bila Duit Ada Rm13 Dalam Wallet

ni entri pendek.aku sedih. sebab ada duit rm13 dalam wallet. haha. bukan sedih sebab amount duit tu. tapi sebab sekarang ni amat lah memerlukan lebih dari rm13. macam ni cerita nya, aku nak kena beli 2 benda. pertama, buku intrend yang bernilai rm7.90.. toksah tanye lah nape tetibe aku nak beli buku intrend.. hehe.. dan aku nak beli top up jugak since aku gune pajek bb rm1.. hari2 kena potong rm1.. so kalau aku beli buku intrend, aku boleh top up rm5 je.. ok sekarang ni situasi genting.. aku kena buat keputusan yang tepat.. fuhh.. 

4 comments:

mugmerah said...

topup je la rm5.. dan beli buku.. tp pas tu baki akan jadi rm0.. hehe

YAYA AZURA said...

beli buku n topup rm5..balance seposen masuk tabung ayam...;-p

Naqib Mohamad said...

simpan je, menabung demi masa depan anak-anak HAHA

SyedMuzzamir said...

mugmerah : huaaaa. kosong wallet. takleh2 orang tua cakap takleh bg kosong wallet. huh
yaya : heheh. balance seposen eh. hmmm. ada seminggu lagi sebelumb bukak sem. kire okay lah kan. hehe
naqib : anak ? ala muda lagi bro. baru 20 hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...