NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, December 25, 2010

Keputusan Yang Jitu Telah Dibuat . Yeah !

Akhirnya .. Kepututsan telah dibuat .. aku telah .. telah .. telah .. *kasi dumbrolls* sket .. aku telah membeli majalah InTrend tersebut dan kini dalam wallet , duit berbaik rm5.10 tepat .. ( macam korang kisah kan dekat keputusan aku buat nie ) takpelah .. ni kan ala-ala diari , so aku cerita jugak .. boleh tekan pangkah dekat atas hujung belah kanan tu eh kalau tak suka .. Special thanks kepada Mugmerah , Yaya Azura dan Naqib Mohamad yang telah memberi nasihat dekat post yang lepas .. Boleh rujuk entri lepas ni .. sebagai ganjaran , kawan-kawan semua , pergi singgah sana ek .. So apa yang aku dapat tau pasal Ziana Zain ?? Kena highlight btol2 eh .. Ziana Zain akan buat special performance untuk AJL25 nanti dengan Siti Nurhaliza & Sharifah Aini .. Pasti GempakTerbaikHabis nanti .. dan dan jugak , ziana kata pelapis artis yang terbaik sekarang ZZ pilih Faizal Tahir & Alyah .. ZZ kata FT has his own unique talent .. 



ni adik aku, yang berpeluh peluh pegi beli 
buku ni untuk aku. baik okay dia nehh.
satu plastik dapat upah haha.


nie sebelum plastik buku di buka. hehe.
aku ada suruh momoe,kawan aku beli buku ni.
die pegi beli terus. baik gila. aku ingat dia akan beli
later. tapi since dia dah beli, aku pun dah beli. 
die decide nak simpan je buku tu tapi
aku mitak kalendar ZZ dengan dia. hehe.


tu percuma shower gel antabax. 
so lepas ni kena pakai shower gel antabax lah.
kat tepi kalendar. so nanti kalendar ni akan berada
dalam wallet ku sepanjang tahun hehe.
bukan taksub cume kalendar kot.
USEFUL .. =D


nie aku taktau pehal
dia nak amek gambar macam ni
aku amek jer lah , aku abang yang baik.

2 comments:

Unknown said...

wah..
mmg gempak lah pentas tu nanti beb..
tp, patutnya kak pah tu tak yah, tukar ngan jac plak..
mesti lg letop..
huhhuuhu...
hang mnt kak ziana ker?

SyedMuzzamir said...

hahaha tukaq kak pah ngan org lain
setuju. minat bro. die hard fan neh. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...