NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, December 23, 2010

broadband biadap , kurang aja .. berani buat hal !

salam. hari ni amatlah slow perjalanan blog ini.. sumber internet aku ni tengah dingin dengan aku neh.. ntah pape.. aku dah bayar bil kot.. apa masalah lagi?? takde peluang nak update blog today.. sedih pun ada jugak.. dah takleh blogwalking jugak.. nie lah sebab nya takde best resign.. kalau dekat ofis, ada lah harapan nak blogwalking, update blog setiap satu jam.. hmmm.. takpe.. akan cuba curi masa sebaik2 nya.. akibat broadband ni tunjuk perangai lemau dia, dah berapa kali kena baling hari nie.. nasib baik unifi takde coverage lagi kat sini, kalau tak, berlari-lari aku gi daftar unifi.. ( situasi ni sebelum tengok duit dalam wallet ) .. tak jadi tak jadi.. akan tetap setia dengan Miss broadband..( situasi setelah tengok duit dalam wallet, ada sekeping je note rm1.. ) cuti cuti memang takde fulus lah.. yilek.. zero.. time ni. tengok bank pun rasa macam nak g bakar je.. tension..

hari ni aku puasa.. so twitter and facebook pun, diam jugak.. aku puasakan mereka sekali.. esok kembali aktif lah.. twitter boleh update guna hp since pakai pakej rm1 tu.. kalau blog, takleh.. sebab kalau nak update blog gune hp, kena guna pakej rm2.50.. takde kredit ah.. selagi boleh jimat kita jimat ye adik adik.. sekarang ni jumpa duit 5 sen atas lantai pun amek.. kadang-kadang sampai tahap rajin kemas bilik dengan harapan ada duit2 bersepah time kaya2 dulu.. aa, perangai teruk sket.. perangai datuk tak sedar diri.. masa ada duit, duit syiling aku anak tirikan.. anak2 aku hanya duit rm50 keatas.. nak pegang duit rm1 pun geli.. skrg bila susah, mereka lah kutip aku balik.. hehe..

walaubagaimanapun, berbuka puasa tadi dekat Mcd yeah.. setelah sebulan kumpul duit syiling, ada lah sket cukup2 makan mcD..


dia ni lah tadi sambut aku dekat depan pintu.
dia sempat pesan suruh makan banyak2
dia nampak aku tak bermaya
kurus sangat !!
aku pun apa lagi,ikutlah kata dia nie.
kenyang Alhamdulillah..

2 comments:

mizz_aainaa said...

hehe.. sabarlah yek melayan karenah berukband itu..

waaah2.. hasil kutipan yang banyak sehingga boleh berbuka dengan McD.. nak mencari sekali harta boleh?

SyedMuzzamir said...

aainaa, cuba pakai broadband. memang mencabar kesabaran. haha.
jom mencari harta karun dalam bilik saya neh. hehehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...