NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 19, 2010

Eh Dia Ni Dah 21 tahun Lah. Ala dia bukan Pendek, kurang tinggi je


eh ini bukan blog promote awek yeah. semalam aku bgtau qina ( bukan nama sebenar ) nak buat entri khas untuk dia. oleh itu, nama dia ? nama dia Qiena lah. kan dah bgtau kat atas, lagi mau tanya ka? actually aku nak buat entri lain, isu lain, tapi minah ni tak bagi. so aku buat post baik2 je lah. puji sket, kutuk sket. takleh kutuk kaw2. dia ni baik. kami actually tiga serangkai. sorang lagi Ex-asasi Law, dia quit masa sem 2 demi mencapai cita-citanya yang suci untuk mendidik anak bangsa. yang tu nama dia farha. kenapa aku cakap 3 serangkai? sebab qina,farha dan juga aku ada link yang sama. contoh, kalau aku cerita something kat Qiena, aku dah kaw2 pesan kat Qina jangan bgtau orang. eh kurang 48jam, farha dah tau. gempak kan? 48 jam tu kira lama dah tuh. biasa within 3hours je, farha terus tahu. same jugak, kalau aku cerita something kat farha, mesti qina tahu jugak. macam siooottt kan? dan sama jugak dengan aku. bila farha bgtau aku, aku akan pass kat qina. balas dendam lah. bila qina cerita something kat aku, aku akan pass jugak dekat farha. cool kan? so senang citer kami takde rahsia berdua, rahsia bertiga ada. tapi sekarang aku dah malas nak pass pass cerita. sebab diorang pun dah jarang pass pass cerita aku. so okay lah kan. tapi memang kelakar. contoh lagi aku bagi kan, aku bgtau farha aku ada sakit jantung berlubang, baru kuar hospital. tak sampai sejam, qina akan meesej "b, ko okay ke?" ahahaha lawak2. mmg siot pun dorang berdua neh, b tu bukan hubby okay. yewks geli. chubby. diorang panggil aku chubby.


ni gambar time Qina syok dekat aku. aku tak layan hahaha. sekarang dia ada dah Panda. aku dah jadi lelaki kedua dalam hidup dia. ahaha. 



kiteorg selalu kata Qina mcm Kak yah ni ( chewaah aku panggil Tiz Zaqyah ni Kak Yah, nama kampung dia. masa aku kecik2 dia selalu dukung aku. okay tipu neh )

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...