NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, December 17, 2010

Karpal Singh i sayang u lebih !

Disclaimer : title post tiada kait mengait dengan hubungan peribadi .. tiada perhubungan songsang, serong mahupun menggelikan ketiak para pembaca sekalian orait. 


Ada lagi ke yang tak knal Karpal Singh neh ? jap eh aku check album kot2 ade gambar kami berdua. ahaks.


yang kat tepi tu bukan aku. aku takde gambar dia. mane letak ntah. nie aku yang amek gambar neh. ( tolong jangan percaya ye ). kenapa aku sayang dia? hmm. takde. aku suka tgk semangat dia. walaupun korang tgk lah kan fizikal dia mcm mana, tapi still kuatkan diri tegakkan pendirian diri dia, tak kesah lah kan benang basah ke, baju kering ke, gula kapas ke ( ape kena mengena agak2 ? ). Cik Abang kita ni Grad Law dengan kelas ketiga. bukan kelas pertama. tengok dekat mana level die skrg? gempak weyh. lawyer yang hebat. kes dia semua kes2 yang ngetop ngetop. bak kata, kes2 picisan ni pegi tolak jatuh longkang. kasi lawyer baru take over. dan aku percaya, sikap dan kegigihan dia nie jugak yang beri semangat kat anak-anak dia nak amek law jugak. dan sekarang pun jadi lawyer ternama. see? aku even tak grad lagi, sekali dah down, susah nak bangkit dah. tapi dia ni tak. he is very motivated. buat law pun sampai tujuh tahun. lama pada org lain tuh. tp berbaloi baloi wa cakap lu. bukan aku nak suruh korang grad lmbt2 yeh, jangan nak pusing tempat lain lak. mksd aku, jadilah mcm dia. bersemangat walau apa jua badai melanda.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...