NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, December 31, 2010

Maizawati , Bekas Isteri Akhil Hay Meninggal Dunia ? FITNAH


siapa tak kenal Maizawati kan. Ex wife Akhil Hai. tadi aku jalan jalan jumpa blog yang buat post Maizawati dah meninggal. aku pun mengucap panjang. yelah, aku just tau Maiza masuk hospital. Accident. hari ni masuk bilik bedah. aku tau pun since aku add facebook Maizawati. so selalu lah baca kan pasal dia. so aku pun chat dengan kawan kawan, then share share semua pasal dia kan. then alih alih aku buka fb, tengok hubby dia update status kata semua tu fitnah.

adoi tak baik lah sapa buat macam tu. kalau ye benci pun, takkan lah sanggup doakan kematian seseorang. yang paling teruk siap sebarkan berita kematian umat Islam yang lain. kalau btol takpe lah. ni tak. astaga. harap orang yang post pasal ni dah remove post ni. sekali kita benci orang, sepuluh kali orang benci kita.





5 comments:

Cik Yan said...

tadi cik yan pon terkejut..
erm macam2 hal dia org ni kan??

tak bek wat fitnah apatah lagi yg berkaitan dgn kematian..

SyedMuzzamir said...

tu lah cik yan. salah guna blog diorang neh

Enh Ear said...

terkejut gak bila duk tgk dalm2 blog diorang ni.. cari scource yang diorang link kan tak dapat... jangan lah wat fitnah macam ni.. kesian betul...
doakan maizawati selamt...

titirara said...

Ish2 . Ade2 je la berita palsu ni . -.-

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your symuzzamir.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...