NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, December 19, 2010

Tahniah Hanis Zalikha



Okeh. tak nak cakap byk. nak kata tahniah je. pada umur yang muda, byk dah dia capai dalam hidup dia. membanggakan. orait. dah fullstop. nanti puji lebih2 kata taksub pulak. saya harap Afiq Badai bace nie. dan saya harap dia baca juga paper. ahaks. Afiq Badai jeles dengan Hanis Zalikha terus nak boikot. katanya dia macam Korea gak, kenapa tak femes macam hanis. Cute kat si Afiq neh. Hahahaha. mati aku dia baca. aku xleh include gambar dia kat sini. cukuplah korang tahu, aku ada kawan macam Korea ( dia suruh aku kata macam ni ). aku tgk dia mcm viatnamese je. =D

3 comments:

AfiQ said...

hahaha..okayy fine!!aku harap hanis bace jugak blog ko ni..ameen!

SyedMuzzamir said...

ahaks. sweet bro.
takyah dia bace pun.
aku nak ko bace je. haha

AfiQ said...

tolongla bg link ni kat die dan mintak die bace..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...