NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, January 21, 2011

Aku Ada Penyakit .. Isk Isk Isk ..


Assalamualaikum .. Selamat hari jumaat semuanya .. Semalam seharian tak update blog .. internet connection takde .. my sis pinjam broadband pakej dengan laptop sekali .. laptop dia kena curik dulu .. rasanya i penah cerita kot macam mana kan boleh hilang laptop dia tu .. hehe .. so semalam kat thaipusam , aku duk rumah je .. boring memang boring lah .. satu hari tidur .. hehe .. nak kuar duit ciput dah .. stok hidup seminggu je tinggal .. kesian tak ?? hehe nanti aku bagi nombor akaun eh .. korang boleh derma .. ala macam bersamamu tu .. hehe ..


sekarang ni kan body rasa lain macam je. mudah sangat letih . taktau kenapa . bukan tu je . bila bangun tidur je , mesti kepala pening tahap asbestos ( haha teringat majalah ujang dolu dolu kala ) .. pastu kalau duk baring , mata ni mudah sangat nak layu nye .. adoi .. kenapa eh ?? penyakit ke ?? tak kot .. baru sekarang rasa macam neh .. ke sebab cara pemakanan aku tak btol ?? as i told you lah kan , aku tak makan ikan .. walaupun aku cuba nak makan ikan , so far blum lagi diberi kekuatan . hehe.. kena tunggu hanis zalikha jerit kat telinga aku dulu baru aku makan ikan .. hehe .. 

aku takut nak pergi check kesihatan kat hospital ni .. sebab nanti kalau ada penyakit , mesti ramai orang concern *mood perasan nak mati* .. tak best lah macam tu .. semua orang layan baik atas dasar kesian kat aku, aku ade penyakit .. haha .. jauh btol aku fikir .. lagi satu , kalau buat medical check up aku takut nak tahu result .. bukan aku tak yakin tau .. cuma mana lah tau tibe tibe ade penyakit , dan tau tau dah kritikal .. tak ke macam cuak nak pengsan ... hmmm .. oleh itu , aku tak check .. sepanjang aku hidup , aku tak pernah sekali pun derma darah .. sebab apa ?? aku takut jarummmm .. boleh gelak kan aku .. mesti korang kata " badan besar takut jarum . memalukan " hey korang jangan main cakap je tau .. sedangkan gajah takut tikus .. hehehe .. ade persamaan ek dengan aku ??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...