NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, January 24, 2011

AKU , BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA

salam .. selamat pagi .. ni bukan segmen ke contest ke ape eh .. walaupun tajuk entri korang akan nampak banyak kali .. sebab mungkin ramai yang akan buat tajuk entri yang sama .. tetapi ini bukanlah satu contest .. oleh itu , teruskan membaca .. orang kata , malu bertanya sesat jalan .. sama lah jugak .. malas meng-scroll down, ketinggalan .. hehe .. 

aku bangun bangun pagi je ada mesej dekat fb dari Ben Ashaari .. ingatkan dia nak bagi tips blogging ke apa .. hehe rupa rupanya ada benda yang lagi penting .. aku pun bingkas bangun dari katil , pergi bukak laptop .. sebab tadi tu guna bb kan .. so takleh lah nak bukak detail .. sket sket boleh lah ... apa yang penting sangat tu .. hmmm korang boleh baca dekat sini Elee Mardiana , klik je eh dekat nama tu .. 


Mohd. Shah, 23, mengalami kecacatan kekal pada dubur dan pundi kencingnya akibat peristiwa malang disula dengan sebatang kayu oleh seorang bekas banduan 11 tahun lalu.


MUHAMMAD Hairuman melecur teruk akibat terkena renjatan elektrik ketika kait kelapa sawit.

Untuk maklumat lebih detail , klik gambar di atas . Elee mardiana , novelis terkenal sanggup menderma semua royalti hasil dari 4 novel karangan beliau kepada dua mangsa di atas . hulurkan tangan ringankan beban. siapa siapa yang ada lebihan , tak salah , ringankan beban mereka ...  

Disini disertakan nombor telefon Kakak Hairuman 018-3807867 -Maryuni Bt Miskon

No Akaun :162030632448 Maybank

Alamat: No 28 Jln Desa Mawar 2/11,Seksyen 2,Tmn Desa Mawar 45500 Tanjong Karang,Selangor.

Bagi adik Mohd. Shah pula, ini nombor telefon ibunya dan alamat rumah mereka:

Puan Jamilah Daud
Di alamat No. 9, Jalan Pahlawan 12, Bandar Tenggara, Kulaijaya atau boleh dihubungi melalui talian telefon 07-8966970 dan 017-7893200.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...