NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, January 24, 2011

Milkadeal Tiger Beer ? Nuffnang CPA ?



agak agak ada perasan tak apa yang 
aku cuba nak sampaikan dengan 
print screen kat atas ?? hmmm ..
try fikir .. try renung .. try jeling sket ..
tak nampak jugak .. tenyeh sket mata ..
biar sampai kuar air mata .. boleh ??

korang semua tau kan pasal CPA nuffnang tu ?
aku pun tau .. hehe .. yang iklan selalu lekat
kat blog kita .. tu haa milkadeal .. rasanya 
semua blog ade kot benda tu .. 
sebab dia auto tukar kan ..

tiger beer tu beb .. TIGER BEER ..
aku pun tak perasan .. sampai lah housemates
aku duk tegur tadik .. haish tak bleh jadi ..
macam mana nak buang eh ?? 
aku tak reti sangat nuffnang manager neh ..
any idea ?? need assistance ..

rasanya itu hari da buat preferences ..
tanak iklan iklan arak bagai ..
tapi ntah nape muncul jugak ..
haish .. yang tak perasan .. cuba check ..
mesti ada punya kan .. 

3 comments:

mofaizmz said...

pegi dekat pengurus blog>kemaskini tinjauan

pastu kat no.7 Adakah anda sudi menerima iklan jenama berunsur alkohol?

tandakan TIDAK

SyedMuzzamir said...

orait. thank you bro =D

Atika Aula said...

Assalamualaikum..saya dah lama rem0ve Nuffnang. Entri saya : http://atikaahmadiah.blogspot.com/2011/01/saya-sudah-remove-nuffnang.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...