NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, January 30, 2011

Back To School - Di Ulit Kenangan Lalu


fuhh .. baru balik dari pergi sekolah .. actually ni pun sekolah aku dulu jugak .. sampai sekarang . banyak dah yang berubah .. aku cerita melalui gambar eh .. sket sket dah lah kali ni .. nanti kalau aku cerita panjang panjang , panjang pulak entri kali neh .. hehe .. korang rindu zaman sekolah dulu tak ?? rindu beb .. serious .. 






ni budak ni tengah buli membuli .. takde lah .. ni diorang tengah bergurau manja je tu . mana ada gaduh gaduh .. orang dungun ni baik baik .. tak kejam dah .. hehe .. dulu kiteorg pun macam ni jugak .. lepas makan kan mesti pergi main main dulu .. baru masuk kelas .. bila masuk kelas dah berpeluh dah .. then lepak dulu bawah kipas .. tempat duduk aku dulu memang bawah kipas pun .. hehe ..





part yang paling kelakar kan .. ade dua orang budak perempuan dekat belakang aku .. duk berbual dengan kawan dia .. " awak , nak makan mana ? " lalu dijawab nya " taknak lah makan sini .. khotorrr " .. perkataan kotor tu korang sebut ala ala manja manja gedik lepas tu r tu korang stress kan bunyik nya .. adoi .. kelakar ..  





loceng bunyi jer . terus mereka berlari lari masuk kelas .. bagus sungguh kan .. aku dulu kalau loceng bunyi buat catwalk lah ke kelas .. takde lah nak berlari lari .. nanti tak selesa .. fine .. aku malas .. tu yang sekarang body tough .. takyah buat muka okay .. ni kenyataan .. haha .. 


haish .. budak kelas dia pun nak pose sekali .. aku nak amek gambar adik aku je .. tiba tiba semua orang berkumpul depan kelas .. diorang ingat aku ni wartawan sinar ke ape .. tapi takpe.. syok jugak .. budak budak ni berkumpul .. tadi rasa macam ade dengar . budak budak ni bisk bisik .. " abang tu hensem lah " .. adoi. malu aku . blushing kejap tadi .. tapi kejap je .. tapi aku percaya .. sebab orang kata budak budak tak pandai menipu kan ..btol tak ?? hehe .. 

 


2 comments:

Cik Nuyu said...

rindu zaman sekolah dulu2...

mizz_aainaa said...

yupp2.. rinduny zaman sekolah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...