NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, January 22, 2011

Rahsiaku Rahsiamu Jua

nak tau satu rahsia tak ? meh sini telinga tu . oittt capang nye telinga hang .. takde takde gurau je .. cepat lah .. rapat lah sket telinga tu .. bukan aku nak cium ko pun .. nak bisik je neh .. kata rahsia .. jangan bgtau orang tau ..    aku tau , walaupun ko cakap okay , takkan bagitau orang lain .. nanti ko akan bagitau jugak kan .. hehe .. aku pun cam tu gak .. tapi aku tengok keadaan .. kalau rahsia tu besar , so jangka masa untuk bom pecah pun lama lah .. tapi kalau rahsia tu kecik , maka kecik lah jugak jangka masa  bom tersebut .. dah macam kebarangkalian add math dah jika maka bagai neh .

aku jenis tak simpan rahsia diri .. maksud aku berkaitan diri aku memang tak banyak rahsia .. aku tibai je cerita semua kat kawan kawan .. tapi adalah dalam 3 rahsia aku simpan untuk diri sendiri .. sebab apa ?? sebab nanti bila orang cakap mereka ada rahsia , aku terkontang kanting takde rahsia .. okay bunyik macam ape je reason aku .. haha .. so bila semua nya orang tahu , tiada lagi rahsia lah kan .. tapi kadang kadang ade je rahsia yang aku tak bgtau org yang tergolong dalam rahsia aku simpan untuk diri sendiri , aku bgtau dekat member rapat ..

dan kenapa takde angin takde ribut , tiba tiba aku cakap pasal rahsia adalah sebab rahsia aku telah dipassing macam bola ragbi .. siap ada touch down bagai .. dan sekarang aku sangat lah MARAHHHH ... 



bukan marah dekat orang yang pergi passing cerita , tapi dekat diri sendiri yang sangatlah teruk takleh simpan rahsia kepada diri sendiri .. tampar pipi kanan .. tampar pipi kari .. tampar dahi .. last sekali tampar dagu .. adoi sakit jugak .. sekarang aku boleh lah buat promo ala ala simplyCt kan ..  " kini rahsiaku milik mu "

ada sape sape boleh ajar aku cara menyimpan rahsia dengan betul .. yang aku tahu cara ni je .. tapi tak berkesan ..


1) Cari kotak ..


2 ) Masukkan rahsia dalam kotak 



3 ) Bungkus kotak tu cantik cantik dan jangan buka

P/S : aku ada satu lagi rahsia . baru dapat semalam. harap sangat sangat orang tak tahu .. Lariiiiiiiii ...

2 comments:

puan nina said...

yeay..da tutup da giveaway..ada can nk menang x?hehe

jgn jadi mulut tempayan suda~

jemput join ga sy http://puannina.blogspot.com/2011/01/my-birthday-giveaway.html

SyedMuzzamir said...

=D .. nanti saya join.. time ni internet slow

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...