NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, January 22, 2011

Tolong Ingatkan Aku

Salam tengahari .. dah pandai ke simpan rahsia ?? eh aku nak tanya lah .. hujung minggu ni hujung minggu paling sunyi .. sebab aku tak kuar mane mane .. dah takde fulus .. kalau ikut term ekonomi , shortage of money .. oleh itu , aku dah hilang purchasing power .. kena duk umah je .. lepak .. yelah .. minggu lepas kalau korang perasan aku ada tulis dalam entri yang aku tekad nak rehat minggu neh .. amek ko .. btol btol rehat neh .. dah tiga hari rehat .. hehe .. nak cari tenaga lah kata kan ..

Actually banyak je homework kena buat .. tapi macam biasa aku tangguh .. esok lah buat .. sempat ko .. don’t try this at home .. ala ala iklan dah kan .. aku je malas .. korang kena rajin .. tapi tadi kan aku mcm sentap kejap …. Tgh tgh rest goyang kaki , aku tertekan file mini traksrip kat laptop neh .. pup ( ni bunyi eh ) sekali keluar lah .. Nampak lah result teruk .. pointer sem lepas macam haram .. termenung kejap .. fikir kejap .. tiba2 jadi positif .. duk fikir , kenapa result tak macam asasi dulu .. asasi senang atau aku makin lembab .. teruk kan aku neh .. sepatutnya bila dah dapat alarm tu , pergi lah carik buku ke ape .. ni duk fikir fikir benda yang lepas .. tak guna beb ..

Semalam cakap dengan senior .. hehe terpsiko kejap .. sebab nak aim bagus punya time grad nanti .. siap set target .. aku nak ingatkan Syed Ahmad Muzzamir bahawa target saje tak guna kalau takde effort.. tolong lah ingatkan dia neh .. takkan nak panggil Ana Rafali datang tolong ingatkan .. sengal .. walaupun entri ni Nampak macam aku sedar salah aku kan .. tapi aku tak rasa lepas ni aku akan pergi bukak buku .. adoi.. asal eh .. ape yang aku fikir tak sama dengan perbuatan badan aku neh .. mungkin kena ada lecturer datang rotan aku baru aku nak sedar diri kot .. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...