NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, February 5, 2011

Bye Dungun .. Hello Shah Alam ..




dimulakan dengan tiga gambar mintak 3 PE .. PEnyepak .. PElempang .. PEnumbuk .. Salam & Selamat Pagi Semua nya .. sihat ye ?? aku sekarang ni tengah siap siap dah ni .. nak balik Shah Alam dah ni .. jap lagi dalam pukul 8 lebih kawan aku datang ambil , kiteorang bergerak straight ke Shah Alam .. so malam ni aku dah kena tidur atas tilam nipis , makan berbayar , baju kena hantar dobi .. adoii bila fikir semua ni datang migrain pulak kat aku ni .. tu lah yang tak best bila duduk Shah Alam ni .. duit semua kena ... kena apa adik adik ? kena SENDIRI .. sungguh tidak enak ..

duit dah tinggal sikit kan .. so memang tak fun .. budak famarsi lain ah .. diorang dapat banyak .. =P .. kiteorang dapat sikit je .. haish .. nak buat apa eh nak tambah duit poket nie ?? kerja ?? aku tak reti nak kerja .. hmm .. buat ritual daun tukar jadi duit ?? haish syirik tu beb .. taknak aku .. kesimpulannya , berjimat cermat lah ..oleh itu , aku harus berubah .. kena kurangkan pengeluaran duit .. dengan cara ?? kurang kontroversi .. haish tak berkait .. kena kurangkan keluar keluar lah .. kena duk rumah je .. dobi tu seluar jeans je .. yang lain basuh sendiri .. boleh ? hmmm aku cuba lah ..

okay aku takleh taip panjang panjang .. aku harus tutup laptop .. dah nak balik .. nanti petang aku update lagi eh .. aku blogwalking sekali .. so tinggal link okay .. tapi kan hari ke hari aku rasa blog aku makin boring . ye lah cerita pasal hidup aku je .. takde cerita lain kan .. takpe nanti kita discuss . bye .. salam .. selamat ber-breakfast okay ..

3 comments:

Unknown said...

welkam shah alam! hehe

kpah k-poh Sharifahnor said...

ehhhh..ok apa dik..kan blogger ada stail masing2..macam akak ni baca diary adik lah...suka k-poh2 nih!!!

SyedMuzzamir said...

nub : dah sampai dah . hehe
akak : hehe ye ke .. thank you thank you

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...