NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, February 5, 2011

Shah Alam Takda Perubahan Pun



Salam & Selamat Petang .. Alhamdulillah .. dah selamat sampai Shah Alam .. hari ni cuaca sangat panas .. dari temerloh aku drive sampai sini , aiyoo burn tangan aku nie .. so cepat cepat pecut takut kulit gelap .. haha .. nanti bila renjis merenjis time kahwin , tak lawa lah gambar .. nampak tangan hitam .. tangan nak pakai sarung tangan kot .. oh dekat atas tu gambar adik aku .. rindu dah rasa .. selama seminggu duk rumah dengan suara dia je .. hari ni sunyi lah pulak rasa hehe ..

tadi dalam kereta 4 orang .. aku , akak aku , kawan aku dan adik kepada abang ipar dia .. rumah sewa kat bangsa .. kerja dekat PTPTN .. sape sape yang nak adjust PTPTN  tu boleh rujuk dia .. haha .. mana tau korang boleh dapat double ke kan .. hehe .. trip hari ni fun je .. bertolak dalam pukul 10 dari dungun .. pukul 2.30ptg dah sampai Bangsar .. hehe .. hidung aku buat hal lah pulak .. selesema neh .. tu lah .. bilik aku ni berabuk sket .. dah lama tinggal kan ..

esok hari ahad .. hmm tak de kelas lagi .. tapi tak boleh nak berjoli lah .. duit takde .. kalau duit ade pun , tak boleh jugak .. kena siapkan kerja .. hehe .. orait .. jumpa di entri seterusnya eh ..

2 comments:

syazana amira said...

sangat sokong!! haha

Aqila Borhan said...

sy duk shah alam.. tak ade ape benda menarik pon... huhuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...