NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, February 5, 2011

Sibling Day Out - Mesra Mall


semalam lepas wedding kan .. aku terus pergi mesra mall .. eh wedding sape ?? mesti tak bace previous entry kan .. KLIK SINI .. since adik adik aku tak pernah sampai lagi sini .. jadahnya ayah aku nak bawak diorang datang sini .. takde kerja .. ayah aku tak suka pergi mall mall ni .. dia rela duduk rumah , baca surat khabar harakah atau keadilan .. haish .. minat politik .. nasib baik tak masuk politik .. kalau tak , haru jadinya ..


ni lah adik adik tu yang jakun tu .. yang paling kanan , tu nombor tiga .. bawah aku lah maknanya .. form5 .. spm tahun ni .. Alhamdulillah nampak dia dah rajin sket sekarang buat kerja .. buat latihan add math ..math sebagainya .. bagus bagus .. yang tengah tu form3 tahun ni .. tak nampak lagi dia pegang buku cuti neh .. yang baju pink tu pelajar tahun akhir akaun uitm nie .. kalau kebetulan korang nampak dia dekat fakulti akaun , ayu manis tu . haa tu akak aku .. tapi kalau kau nampak dia terkinja kinja tergedik gedik dekat fakulti , orang lain lah tu .. bukan kakak aku .. haha .. 




so pergi sana .. takkan nak jalan je .. berenti jap .. dekat secret recipe .. haa diorang makan chocolate indulgance tu .. takde lah best sangat sebab aku prefer lagi chocolate moist .. sangat sedap okay .. sangat chocolate .. aku malas nak makan kek .. so aku makan chicken satay .. pun sangat sedap .. lain lah rasa dengan satey yang dijual di luar sana termasuklah satey yang mak aku buat .. haa yang ni rasa ayam sangat sangat .. pure lah kata orang ..



seterusnya air .. aku minum ice blended chocolate .. sebab nya ?? kalau minum ice blended chocolate dekat kedai kedai mahal ni , rasa chocolate sangat pure .. kalau kat kedai kedai murah , diorang guna coklat murah .. sangat lain rasa .. boleh beza kot coklat murah dengan yang best punya .. tapi kalau vanilla ke strawberry ke , yang murah pun rasa lebih kurang .. yang satu lagi tu iced chocolate with whip cream .. beza dia ? yang aku , air coklat tu diblender kan .. haha .. yang satu lagi tu tak dibuat apa apa ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...