NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, February 18, 2011

Entri Khas Untuk Sh.Nur Izzdamieya ( Mya )

selamat malam .. jap jap bukan ke biasa orang ucap selamat malam untuk nak tidur ke ?? hmmm .. takpe lah .. aku tak pasti penggunaan dia .. tapi aku rasa boleh kot .. selagi korang faham .. aku rasa okay .. okay tak ?? ala consider okay lah untuk budak yang dapat A2 Bahasa Melayu Spm .. eh bukan aku takleh dapat A1 .. aku saje nak skor A2 .. aku tinggal satu karangan rumusan yang 30 markah tu .. ekhem ekhem .. kalau hilang 30marks still boleh dapat A2 , maknanya yang lain tu aku dapat markah penuh lah ek .. *berlagak* .. =P .. 

bersempena dengan birthday anak buah esok .. aku buat special entry untuk dia .. aku rasa dia boleh kot baca sikit sikit .. tak pun mak dia boleh bacakan .. sebab mak dia tu tengah tunggu masa nak deliver baby baru je .. confirm online 24hours .. hehe .. entah entah duk main game fb .. sorry Cik Huda .. heheh .. nama penuh seperti di atas .. berbelit tangan aku nak type .. susah bebenor .. tapi panggil mya je .. bukan miasara tu .. ni mya .. comel lebih kurang je .. jap jap aku tampal gambar dia .. bagi korang kenal .. 


LAGI .. 

DAN LAGI ... 

aku cilok dari facebook umi dia .. hehe .. dah lama dah actually tak jumpa dengan mya ni .. dulu time stay rumah dia dalam seminggu , terus jadi bestfriend mia .. budak budak kan .. kita main main sikit , mesra lah .. yang paling kelakar dia time tu cakap sangat kelakar .. ahaks .. tak pelat pun .. tapi taktau kenapa rasa kelakar .. dan dia panggil aku amer abam .. sepatutnya abang amer .. tapi dia rasa tak hensem kot kalau panggil abang amer .. so dia panggil amer abam .. comel gila bunyi nya .. lagi lagi kalau dia sebut .. rasa nak cubit je pipi .. tapi aku tak cubit lah .. kalau aku cubit pun , mesti belakang mak ayah dia .. =P .. 

oleh yang demikian , dengan segala hormat nya , amer abam nak wish selamat hari jadi yang ke hmmmm 4 kot .. ke 3 .. hehe .. confirm 3 .. baru check dekat fb umi dia .. amer abam tak boleh kasi hadiah mahal mahal .. haha .. amer abam mengalami duit yang sangat tidak stabil .. tak tau bila nak stabil .. takpe takpe .. nanti amer abam dah kerja , amer abam belanja sundae cone Mcd .. RM1 tu .. mahal dah tu .. budak budak mana boleh makan benda mahal mahal .. tapi nanti kalau mya besar , muka ada iras iras ziana zain , kereta bmw pun amer abam sanggup beli kan .. kalau suara sama dengan ziana zain .. confirm amer abam masuk minang terus .. sepupu boleh kawin kan ?? ahaks .. *blushing* .. tapi sebab amer abam sayang mya lebih tahun ni .. amer abam nak kasi hadiah jugak .. dah ready ke ni mya ?? tutup mata dulu .. kira sampai 3 eh .. 1 .. 2 .. 3 .. taraa ... 



dua bijik kek barbie untuk mya .. makan elok elok tau .. kongsi dengan deyna dengan uzeir jugak .. jangan suap umi pulak .. nanti makin tembam .. hehe .. special tu ada nombor 3 dekat atas kek .. dan ada satu lagi hadiah .. yang ni gempak punya .. confirm mya suka .. taraaaa .. 

  
IPHONE 4 .. hehe .. nanti senang mya nak main facebook ke .. nak upload gambar ke kan .. amik gambar baby banyak banyak eh nanti .. orait .. belajar rajin rajin .. biar jadi lawyer nanti .. senang .. boleh buat praktikal dekat firm amer abam .. insya Allah .. tata .. yang penting jangan lupa mintak hadiah dengan walid orait .. walid kata dah simpan duit nak beli motor sebijik untuk mya .. hehehe ..love you lil cousin .. ( sweet tak ? ) ..


12 comments:

Huda Fareeda said...

alahai....so sweet..(mya kata) hikhik....thanks abg amer...skrg betul dah..abg..bukan abam dah...kan bagus klu dapat kek ngan iphone tu betul2...save budget umi ngan walid...:P
walaupun ada salah sket....besday mya yg ke 4 tahun la...tapi tk per..ummi dah terharu sangat2 dah...sbb lg advance dari ummi...ummi pun tk buat lg entry utk besday mya.... ;-)

SyedMuzzamir said...

hehe.. dah ummi tulis dekat fb 3 tahun.. dah agak dah 4 tahun kan .. since same dengan umur adik amer jugak. haish ..

TRiSHA said...

happy birthday kepada si manis :)

Super Ummi said...

Sweetnya....
Happy birthday mya...
Amer abam mmg sayang sangat kat mya ye... hehehe

Anonymous said...

Assalamuaalaikum

comelnya dia ^^ wish happy birthdy tuk dia =)

Pia said...

ALLAH SELAMAT KAN KAMU,ALLAH SELAMAT KAN KAMU...ALLAH SELAMAT KAN MYA...!
PANJANG UMURNYA,PANJANG UMURNYA,PANJANG UMURNYA...MYA...!
Akak nak wish "happy b'day" utk cousin kamu tu yer...

Cik Yana said...

Comel je budak tu. Happy Birthday! :)

amier azrul alias said...

comel!

i phone 4 tu!
egtkn bg btol
huhu

ku izzati said...

happy bufday mya!!!
amer abam bg hadiah best tu~~

Noraini Jamil said...

comey sgt23....huhu...
wish happy birthday aini kat si comey tu ye...daaaa~~~~

s.y.a.r.q said...

happy birthday mya!!.semoga bertambah2 lagi kecomelan mu.. ekekek :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

Hehehe.... So cute! Happy birthday :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...