NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, February 6, 2011

Haruan Makan Anak Dipenjara 80 Tahun, 40 Sebat - Kesian Haruan ...

Salam & Selamat Pagi Malaysia .. Ekhem Ekhem .. nak bagitau ni .. semalam kan aku tengok bola .. MU v Wolves .. dan MU kalah .. lawak weyh .. lawak sebab aku tak tengok bola .. kedua , ni first time aku tengok bola dari minit pertama sehingga minit yang terakhir .. cuba korang bayang macam mana aku boleh stay dekat mamak tengok bola sampai habis .. yezza btol .. sebab ada duk main tweet tweet sampai tak sedar bola dah habis .. aku dengar je orang jerit Goal !! .. then ada yang jerit Ohhhhhh !! bila bola tak masuk ..

tak perlu nak tengok bola nak tunjuk kelelakian seseorang .. benda ni natural datang orait .. jangan nak gedik gedik kata aku ni bukan lelaki sejati .. haha .. aku ni bukan setakat lelaki sejati , lelaki idaman lagi .. ( dush !! tangan aku bergerak sendiri tampar muka aku ) .. oh lupa nak habaq kat depa yang Wolves 2 - MU 1 .. hehe .. kawan aku cakap Wolves ni kelab yang tak famous , oleh itu MU tu macam taik lah kan boleh kalah dengan Wolves .. tu kawan aku cakap .. bukan aku ..

haruan makan anak kena penjara ?? normal lah tu bapak ikan makan anak ikan .. pernah dengar tak dulu masa belajar sains form3 .. ikan besar akan makan ikan kecik.. dan kadang kadang ikan besar ni tak pakai contact lens, then termakan ikan kecik yang merupakan anak dia sendiri .. tapi yang aku nak cakap ni bukan sebarang ikan okay .. haruan ni hebat .. ada ability untuk mengeluarkan sejenis cecair yang bila ia bergabung dengan biji seorang insan bernama wanita akan melahirkan seorang generasi baru .. okay tak perlu lah kot nak mengarut sangat .. haruan makan anak ni senang kata sumbang mahram .. tahu ?? contoh bapak makan anak .. makan bukan EAT tau dalam konteks ni .. dalam konteks ni makan adalah RAPE ..

ni dekat Kuala Lumpur lah kan .. seorang bapa yang kerja nya sebagai peniaga gerai makanan dengan bengongnya merogol anak kandungnya sendiri .. rogol anak tu satu hal .. depan isteri dia weh .. live ok .. konon konon nak bagitau si isteri dah tak mantap .. dah tua .. so dia nak yang muda .. bayangkan perasaan si ibu time tu .. tengok anak sendiri kena baham dengan suami dia aka bapak budak tu . tengok budak tu menangis dan merintih .. tak boleh bayang .. kenapalah si ibu ni tak pergi amek pisau then penggal je kepala bapa yang bengong ni . senang cerita.. 

bukan sekali .. tiga kali si bapa ni buat projek .. bila si isteri marah , halang .. kena pukul lagi si isteri ni .. adoi apa nak jadi lah dengan manusia zaman sekarang .. disebabkan kebengongan dan kebodohan lelaki ini , dia disabit bersalah3 untuk seksyen376(3) Kanun Keseksaan ... tota semua benda yang dia buat , dia kena 80 tahun penjara dan 40 kali sebatan .. habisl ah punggung dia robek nanti ..yang kelakar nya kan sebelum tok hakim jatuh hukum , sempat lagi dia nak mintak kurang hukuman .. cakap ada gout lah,darah tinggi lah .. macam macam lagi .. masa ko buat projek dengan anak ko sendiri , tak ingat sakit .. geram aku..

untuk berita lebih detail .. KLIK SINI ..

2 comments:

s.y.a.r.q said...

ish..budus tol ayah dye...harapkan seorang ayah untuk jaga anaknye,tp at the end dye rogol anak dye sendiri.Tergamak betul.

Hati hitam,takde rase perikemanusiaan..

Harapkan pagar, pagar mkn padi....

♥ Funna ♥ said...

mmg ptut pon kene hukuman mcm tu..pdn muka dia..xde perikemanusiaan langsung..geram btol dgn org tua xsedar diri mcm ni..ergggggghhh t'emo kejap..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...