NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, February 2, 2011

UiTM Kuantan : Teringat Zaman Kegemilangan Dulu

 event kelas.. bowling @megamall

pagi nanti , tepat jam 10.15am aku bakal bergerak ke Kuantan . menaiki bus . hehe . jalan jalan makan angin . jumpa madam madam tersayang dekat sane . aku dulu before shah alam , belajar dekat uitm Kuantan .. dah mesej semua madam dah .. so esok boleh berjumpa .. insya Allah .. happy .. dah lama sangat tak jumpa madam madam ni .. agak agak madam terkejut tak tengok aku ?? yelah .. makin hensem.. tegap .. bergaya .. macam model bagai ..

 event kelas lagi .. di teluk cempedak ..

banyak benda yang aku rindu dekat kuantan actually .. tempat tidur @asrama dengan tempat belajar dekat .. kalau ponteng kelas , madam akan naik asrama check . syok tak ?? dalam bandar .. mall sangat dekat .. wayang macam flat screen dekat rumah je .. tempat makan sedap dan murah .. kakitangan baik gila .. stuff memang happening .. driver bus terbaik ...

event kelas lagi 
meragut kesihatan kaki aminu
yang berbaju merah disebelah kiri 

kenangan dalam kelas sendiri pun sangat banyak .. kes cinta tiga segi .. kes cinta ditolak rabak .. kes shushi ditolak .. kes masuk longkang .. kes curi .. macam macam lah . aku nak sebut kat sini .. nanti banyak pulak .. macam kena buat satu blog khas untuk menulis semua pasal kenangan di kelas kelas .. dulu ..hahaha .. 


kat atas ni madam english aku , madam noraini .. esok janji nak jumpa jugak .. but she wont be available after lunch hour .. taktau sempat ke tak jumpa .. nanti kalau sempat , aku upload picture yeah .. orait aku nak tido dulu . esok pagi pagi nak jumpa orang .. hehe.. salam .. selamat malam ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...