NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, March 19, 2011

Rebecca Black : Revolusi Penyanyi Remaja Barat


okay . selamat pagi . sila klik PLAY dulu dekat video di atas . cuba dengar lagu tu sedap tak ? al kisah nya . kelmarin dulu , twitter ku dibanjiri #Hashtag Rebecca Black ni  . masa tu aku tak tau sape . tapi bila orang kutuk dia ni , orang kaitkan dengan Justin Bieber dengan Selena Gomez sekali . aku lupa nak google . sampai lah semalam kawan aku post dekat Fb . aku dengar . hmmm not bad lah wei bagi aku . best je . then , aku cuba dengar lagi dan lagi . okay jumpa dah mana kurang nya . lagu dia ni sangat kelakar . dan suara dia time korus sangat lah cute macam itik gembo gembo . hahaha . part before korus macam okay je . hehe . tapi takpe lah . tu lah dia punya ekspresi hidup dia . okay what ?

hari ni dah masuk paper . buah hati aku ni , opss tak best lah nama dia . aku prefer panggil dia buah hati , boleh ? okey , dia rasa sedih sebab dia tau orang kutuk dia . aiyooo tak tau . korang yang buat eh . aku tak . aku puji . ekhem ekhem . kesian dia . dia kata , kalau dia nak nyanyi lagu cinta , dia tak alami lagi fasa tu . so tak sesuai dengan dia . dik , kalau nak tunggu u rasa dulu , baru boleh nyanyi , susah lah dik . takkan lah u nak nyanyi lagu rasa confuse nak beli lolipop dik . haish . yang paling best , dia diberi pilihan untuk tarik balik video dia di YOUTUBE . cuba teka apa jawapan dia ..

" TAKPE .. MEMANG SUSAH NAK PUASKAN HATI SEMUA ORANG .. LAME LAME OKAY LAH " ..

bagus , semangat dia . keyakinan dia terhadap muzik dia kira harus puji okay . alaa budak lagi . bila dah besar , mesti lagi best suara dia ni . kesimpulannya , bukan senang nak senang . bukan susah nak susah okay . nak buat lagu , kena betul dan kena cara . kalau tak kena cara , jadi lah macam haram jaddah ..daripada buat lagu , baik pergi buat cekodok pisang dekat dapur ..


5 comments:

p[A]n[A]d[0]L© said...

awekk cun dari mana nie?
artis ker?
eheheh

dean said...

dah jatuh cinta ew

Unknown said...

mesti buah hati die ni tak serap cinte kat gadis ni , sebab tu la die taktau bercinte kennkennkenn ;p

Wahida Nasution Thakhrim said...

teruknya lirik.. kawan2 duduk dalam kereta pun boleh jadi lirik..

ewanrani said...

perghhh penyanyi mana plak nie ek...

entries terhangat>>Bangunan Tenaga Solar Terbesar Didunia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...