NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, April 4, 2011

Kan Dah Kata UiTM Students Hebat Hebat ..

ekhem ekhem . tiba tiba hari ni rasa bangga jadi pelajar UiTM . hari ni je lah . semua kan dah tengok ABP. dah tahu pun kan sape menang . aku tak expect pun Sam menang . aku jangka kan Yuna . aiyoo . macam mana Yuna tak dapat ni . tapi apa apa pun , Yuna nyanyi tadi kasi meremang siot . gempak gempak . sedap gila . tunggu masuk Youtube , terus kita download aite . 


ni dia bintang popular tahun nie .
seriously der , dia sweet . 
mak dia pun suwiiiit sangat .
sporting habis . siap main main
dalan whilca usop tu . heee .
nanti aku menang , aku tarik mak aku sekali.
menang apa ? hmmm taktau laaa .

 awek aku ni pun menang jugak .
heeee . sweet sekali lagi .

guess what , time dia nak umum Penyanyi wanita popular . aku cam dah agak yuna . tapi rasa cam tak yakin sebab tiba tiba anak Encik Rafali ada sekali . aiyoo . tapi confirm confirm Yuna tepis macam tu je kan . then bila nama yuna naik , menjerit lah seisi rumah . bukan taksub tapi menyokong budak Law aite . yuna ni budak law uitm . ekhem ekhem . aku pun . so mungkin kah aku jadi macam dia ? well we'll see . then bila nak umum pulak Bintang Paling Popular , haaaiiii si usop ni buat lawak pulak . kasi aku berdebar je . sebab apa aku berdebar ? padahal bukan ada kaitan pun dengan aku siapa yang menang . tapi tadi aku wujudkan kaitan . sebab kalau Yuna menang , aku nak ponteng kelas pagi nanti .. lepas tu kalau Ana Rafali menang , aku nak kasi campak je tv aku ni dari tingkap rumah . so next sem kita angkut Lcd Samsung . boleh ? tapi nasib baik lah orang lain menang . kalau tak , tak pasal . heeee . btw ana rafali pun uitm jugak . so budak budak uitm ni bukan tak hebat okay . hebat . dalam semua bidang . okay so adik2 spm tu , jangan segan jangan silu nak pilih UiTM sebagai first choice aite .

10 comments:

Unknown said...

<<<< uitm juga hehe

Bidadari Syurga said...

hehehehehe... minat yuna ke? sian sam... sikit ja awak story pasal dia.. heeeeeeeeee untung jadi yuna yeakkk

Syafiq Rosli said...

hehe..tau xpe..

: husna : said...

bila budak maktab nk menang jugak nih?! =.="

Syukri Mohtar said...

bangge seketika... =]

Unknown said...

erk, nurse tak hebat ke?

>.<

Mohd Hazwan said...

uitm dihatiku hahaha

Ecah Shafiee said...

yeah..uitm di hatiku..hehe

Sebona said...

ececeh... bangge siot jadi warga uitm. bersatu kita warga uitm... kita bangga perkasa.... taat dan setia ku untuk negara.. penuh semangat waja........

Anonymous said...

wah mang bangga lah jd warga uitm nie..hehehe coz i'm also uitm member huhuhu..uitm dihatiku.. peace..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...