NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, April 3, 2011

KOTEX ..

apakah KOTEX ? kotex merupakan satu jenama tuala wanita . bukan tuala biasa . tapi tuala wanita . khas untuk wanita sahaja . lelaki tak boleh pakai . tak boleh sangat sangat . unless kalau lelaki tu ada apa yang perempuan ada . okay dah jauh mengarut . aku ni bukan nak cerita pasal Kotex ke apa . tapi ada lah jugak kaitan nye . hee . kalau korang ada facebook , tahukah anda Kotex sekarang menganjurkan contest mencari muka baru untuk Kotex . hmm mungkin nanti dia nak letak dekat tuala tu kot . biar cantik sikit . aku pun tak tau . tapi cuba tengok dia punya poster neh . 


so tengok ? gempak tak hadiah dia . boleh lah kan . bak kata Leslie , dia kata hadiah bekalan Kotex setahun ni sangat lumayan . aiyoo . aku nak masuk jugak lah . nanti hadiah aku bagi mak aku . boleh ? aku duk google google gambar kan . aku rasa gambar ni okay kot nak buat masuk Kotex ni . nampak smart . terpelajar . sambil pegang buku . nak bagitau pakai Kotex rasa selesa untuk belajar . boleh ?


okay sebenarnya .. aku nak mintak tolong korang ni .. tolong eh ?? nanti aku bagi upah .. seposen sorang .. eh tolong kena ikhlas lah .. nanti tuhan balas .. boleh ?? tolong vote kawan aku ni boleh .. ada 3 orang .. heee .. okay .. ni gambar dia .. aku sertakan sekali dengan nickname dia aite .. 

Leslie Aida Sultan

Dutchess Shairmaine Elizabeth Fairuz
nama taknak kalah okay .. 

Annur A. Hadi


anyways,..how to VOTE??

1) Log In FAcEBOOK..

2)..klik link ni.. http://apps.facebook.com/kotexfresh/

3)click 'VOTE NOW'

4) type nama macam aku tulis dekat atas eh . atau pun pilih UiTM

5)and VOTE.....haaa...camtu je!..


opss ada satu lagi .. yang ni untuk Herbal Life Essence .. kawan aku ni dah jadi top10 sekarang .. so jom kita tolong dia sampai jadi top5 okay .. hehehe ..  senang je okay .. klik klik DONE .. KLIK SINI  untuk undi okay .. 




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...