NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, April 10, 2011

PTAR @ LIBRARY

hari ni buang tebiat pergi ptar . tak penah penah aku ada keinginan nak study dekat ptar . sebab macam gile boring gila study dekat ptar . so aku prefer study dekat rumah . but since aku terdesak sangat , banyak sangat kerja , kalau dekat rumah , kerja tak siap , aku datang ptar jugak . sebab kat rumah benda yang lima minit , jadi 5 jam . sebab ? ada tv , ada tilam , ada segalanya yang buat aku distracted . sampai ptar ni , oh ptar ni library . library uitm ni . nama nak gempak je . masuk je ptar kan , takde orang . haa memang lah . pelajar yang baik datang ptar awal pagi . dah nak habis sem , baru ajar diri masuk ptar . hari ni je . esok taknak dah . 

tau tak aircond tak bukak ? aku rasa macam kerang bakar dah dalam ptar ni . nasib baik iman tebal . so boleh lagi bersabar . *riak* *takbur* .. lepas tu bila aku tanya je abang yang kerja dekat ptar ni , dia kata ni bukan tugas dia .. tugas technician .. kalau technician tak buka aircond , memang orang lain tak bukak .. oh tuhan , apa apa je . bukan susah pun nak bukak aircond . klik button . silap tekan button je pun . but then again aircond tak bukak sampai lah sekarang . baru je aircond bukak . mungkin nak jimat eletrik kot bukak time tengahari je . HAMPEH .

ptar ni dah kata tempat orang belajar kan . ada pulak buat perbincangan GENG KAPAK dekat sini . berkumpul , buat bising , bergelak ketawa , cerita pengalaman hidup . aiyoo dah lah panas . diorang pulak buat kacau . rasa sangat annoyed . tu lah . tiba tiba rindu dekat pengawas perpustakaan time sekolah rendah . time tu , sape bising kena denda . pengawas tulis nama . nama aku selalu kena tulis . pengawas perpustakaan nerd . asyik tulis nama aku je . time tu memang aku benci pengawas perpustakaan ni . tapi hari ni , aku rasa aku nak sangat ada pengawas perpustakaan dalam ptar ni datang saman diorang . haha . dah 3 jam diorang buat ptar ni jadi pasar . aku rasa macam nak hantar surat layang je berbunyi ,

" Kehadapan akak akak yang bersuara emas , saya hargai suara akak yang sedap tu . tapi lagi best kan kalau akak boleh gunakan suara emas akak dekat bilik diskusi di bawah sana . sekian , terima kasih . by the way suara akak macam itik je sebenarnya " 

yang lagi best kan , diorang but photoshoot pulak dah . bergambar sakan . berpose sakan . pose wanita gedik zaman 70-an . aku rasa boleh kot aku kata pose anak dato' . hahah . nak tau pose anak dato' tu apa ? usha page ini . EESYAHEERA .

1 comment:

Syafie Abdullah said...

Biasalah tu yg xde dicari

entri terbaru
http://apai77.blogspot.com/2011/04/sample-buku.html
Biasanya kalau pegi kedai suka belek2 buku,selak2 dulu pastu baru belikan,skrg ni dlm internet pun bole buat mcm tujuga tak caya tgk lah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...