NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, April 10, 2011

STUDY & ASSIGNMENT FAMILY

tak sempat lagi nak study . assignments bertimbun . bukan aku tangguh kerja . tapi baru dapat . ada 3 assignments . satu dah dapat bulan depan soalan dia . lagi dua baru je dapat . takde lah baru sangat . dua minggu lepas . haha . so sekarang bertungkus lumus nak siapkan kerja ni . nasib baik ada satu je assignment individu . yang lain group punya kerja . khamis ada test pulak . so blog ni bakal ditinggalkan bersawang buat sementara waktu .




bukan nak berlagak . tapi saje nak tunjuk tulisan aku lawa tulis nota . lawa kan ? nak photostat boleh . by the way tu bukan nota untuk final . tu jawaoan untuk assignment family aku yang melampau susah . semua orang ada jawapan berbeza . so aku makin pening nak mati . aku tak boleh justify jawapan aku . sekian terima kasih . kalau ada nak tolong bagi jawapan , boleh email dekat aku segera . heee . bukan sebab apa lah kan . aku cam terfikir kenapa lah orang lain nak cerai , kita pulak kena fikir . aiyooo . cerai cerai sudah . haha .

1 comment:

NADIA RAJAMI said...

huhu..sma la kita...penat dah wat esaimen, xsetadi lagi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...