NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, April 30, 2011

UPDATED !

at last ! tak tau apa salah wifi ni , tak boleh nak sign in dekat blogger.com .. berjuta juta kali refresh nie .. siap dah tinggal komen dekat page Darkbatman , duk bgtau , emosi aku ni .. dah pasrah , dah siap siap nak tutup laptop , tibe tibe keluar benda jadah ni .. ni lah kotak putih yang boleh tulis tulis ni .. yang aku duk type sekarang ni .. means dah boleh log in .. haish ganggu mood betul .. baru je bersemangat waja nak belajar .. tak jadi pulak .. kuang3x .. ini lah dugaan menjadi seorang pelajar full time kan .. nak belajar , tapi bila ada benda lain yang lebih menarik nak buat , buku jadi nombor2 .. tak jadi priority dah .. 

dah 3 hari kot aku tak bukak blog ini .. reason yang pertama sebab broadband aku memang dah jadi harta kakak aku yang tercinta .. haha .. yang kedua , gap hari untuk paper exam ke paper yang seterusnya lebih kurang 2 hari je .. yang ketiga wifi dekat rumah sewa macam haram .. owner tak bayar bil .. alih alih stiap kali aku masuk , dia kuar page P1 wimax suruh bayar bil .. haish .. tu lah 3 reasons kenapa bersawang kejap blog ni .. tapi takpe bersawang sawang pun , ada jugak sorang dua singgah .. ahaks .. 

first time ni aku print screen benda ni .. nak tunjuk lah kan tak ramai pun orang datang sini .. so boleh lah kalau nak ramai ramai kan rumah aku ni .. asyik graf condong ke bawah je .. bila lah nak naik ribu ribu ni .. hehe .. oh by the way , aku dah tak lama dekat shah alam ni .. dalam 9 hari lagi , aku bakal balik kampung selama tiga bulan .. horayy .. like .. panas lah cuaca dekat shah alam ni .. kalau balik kampung , redup sikit kot .. hahaha ..oh aku lupa nak cerita kan pengalamana aku exam baru baru ni .. baru dua hari lepas actually .. tu paper Family Law .. boleh bawak tafsir al Quran kan .. aku punya in Bm .. malam exam memang cuak jugak .. sebab kena jawab in english kan .. pandai lah pulak aku nak translate tafsir in Bm ke English kan .. so malam tu , aku try hafal hafal sikit ayat dia in English .. so esok senang lah nak translate ..

nak dijadikan cerita .. sebelum exam pukul2 , kiteorang merujuk kepada aku dan budak rumah aku , pergi lepak ptar .. dan nak dijadikan cerita lagi RahimiArafpin telah menjumpai tafsir al Quran in English dalam ptar .. ptar tu library uitm btw .. apa lagi , berlari lari aku g pinjam .. so lega sikit .. masuk exam , just copy and paste ayat ayat tu semua .. tak yah nak tunjuk skill aku translate tafsiran ayat Quran in English .. baru nak kasi madam impress .. tak jadi lah .. hahaha .. tapi nasib baik ada tafsir english tu .. kalau tak lagi lah aku tak sempat jawab .. masa 3 jam .. aku tak sempat jawab habis .. tu tafsir in english .. kalau aku pakai tafsir bm , jawab nya banyak lah soalan aku tinggal .. heee ..  


 

2 comments:

Maira Quee said...

blog maira pon xramai jgak..

ZWAN SABRI said...

wah2.. mencabar jugak ek exam ko bro sbb kena translate quran bagai.. HUHU


MySuaraBlog: Filem ROOMMATE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...