NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, April 3, 2011

XOXO



selamat pagi . sehat semua ? yang tengok Gossip Girl mesti tau apa itu XoXo . hehe . gile lame aku kan. gila tak up to date . aku baru tengok cerita ni . baru start tengok season 1 . tu pun baru sampai episod 8 . hehe . layan lah jugak . dulu aku ingat ni cerita pompuan pompuan je tengok kan . tapi bila aku tengok episod 1 , hmmm macam boleh tahan . so sambung lah tengok . sangat drama okay . cerita pasal kawan kawan duk gaduh sini sana . dulu kan aku tak tau pun ape benda XoXo ni . kalau orang duk tulis dekat kertas ke , dekat comment facebook ke , aku akan fikir orang tu salah tulis . tapi sebab macam kerap sangat , aku tak rasa macam salah tulis . so aku pernah tanya kawan aku apa maksud dia . tau tak apa jawapan dia ? mesti taktau kan . dah aku tak bagitau lagi . dia kata " x-ray oii xray oii " .. kurang aja .. nasib baik aku ni walaupun lembab lembab ubi , aku tak percaya dekat dia .. but then again aku still taktau .. ape eh maksud dia ? hugs kisses hugs kisses eh ? 
 

kalau Supernatural ni , memang favorite all time lah .. memang lah cerita dia ala ala syirik sikit .. sebab ada malaikat .. ada tuhan .. siap ada pergaduhana antara mailaikat sebab taknak hari kiamat .. boleh macam tu ?? tapi takpe lah .. kita jangan ambil apa yang dia pertontonkan .. kita tengok setakat hiburan je .. layan jugak .. bila kuar kuar kuasa .. duk lawan hantu sana sini .. season 1 tak mengarut lagi .. masuk season 4 haaa keluar dah angel tu semua .. haha kelakar .. 


last but not least , vampires diaries .. yang ni memang bikin jiwa kacau .. kisah vampire vampire ni .. banyak betul conflict dia . kadang kadang siap terbawak dalam mimpi lagi aku ni duk jadi vampire .. Dang .. terpengaruh betul .. tapi sedap lah cerita ni .. layan layan .. aku saje je nak kongsi cerita yang aku tengok .. haha .. aku kalau tengok series ni , memang lah status facebook aku akan jadi sewel .. aku jadi pak pandir kejap .. tetibe jadi stefan .. then update status kat facebook " Elena has to die " bagai .. haha .. dulu aku tengok jugak HOUSE .. bukan rumah eh .. Dr House .. tapi season 1 je .. sebab bila masuk season 2 , aku rasa otak aku terlalu slow nak pick up term term medic ni .. last last aku lost .. The Mentalist mantap .. tapi aku tengok takat episod 11 season 3 je .. malas nak download .. tapi sangat sedap okay .. CHuck ? NO NO .. mengarut .. heee .. eh kalau sape sape ade mentalist season three full , roger eh ..

1 comment:

✿ gadis biasa ✿ said...

kite lg sengal kut sebab gossip garl tu tak penah tengok.hahahah :D
supernatural de sepaltural tu mmg layan..si dean tu hensem.hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...