NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, May 25, 2011

RESULT DAH KELUAR !

Okay , jerit sekali lagi . Result dah keluar oii . Check email . oi oi oi . untuk budak diploma je . budak degree jangan nak gelabah mak ngah sangat . ni semua salah student portal lah . sebab tak cakap pun budak degree tak keluar lagi , just budak diploma . okay fine , sebenarnya kalau pergi check dekat jadual akademik , dah terpampang tulis . but still , berapa orang je yang akan check everything dalam student portal tu kan . aku pun tak check . cuma aku ada tengok dekat facebook . orang main laser tag . tapi kan aku rasa kawan kawan aku relax je semalam . aku ni gelabah kot . bukan apa , sebab mana lah tau kan kot kot budak degree pun keluar jugak . so lets see , what happened in my twitter last night .


BOOO ! LOSER !


BUAT LETIH GELABAH !! 


so kesan pada dua tweets yang pertama tu , kena lah sound sikit dekat twitter . padan muka kau Nachokiddo . bajet twitter diari , pergi tweet semua benda . baru dekat twitter , kalau aku letak dekat facebook , gamaknya orang datang campak telur dekat aku . okay TAK LOGIK . tapi itu lah . mungkin kita berbeza kot . aku lepas pada exam , hidup aku lagi tak tenang . duk fikir macam mana lecturer tanda paper aku . duk fikir lecturer boleh baca tak tulisan aku . tulisan macam CAKAR BABI dah . betul ke jawapan yang aku tulis . macam macam lah duk bermain kat fikiran aku . jangan kata aku tak cuba untuk lupakan benda benda exam ni dalam otak aku . i did and still do . tapi ntah lah .

macam siot okay . aku pun tak tau ape nak jadi dengan aku ni . nanti kan bila result kuar , tak dpaat seperti yang diimpikan , mula lah pergi cari orang sini sana , duk mengadu , duk luah perasaan , macam orang lain takde kerja nak dengar kau punya masalah . macam kau sorang je ada masalah Syed oi . tapi itulah aku , SyedMuzzamir . sem ni aku akan cuba untuk tidak mengadu . aku akan cuba terima apa je yang datang dan pergi . cewahh . drama King pulak aku kat sini . so apa apa pun , aku ada dua bulan lagi nak merana . lepas 2july , lega . boleh nak teruskan kehidupan . ahaks . 
p/s : dah dengar lagu finale Mentor ? KLIK SINI


2 comments:

Mellyana Sara said...

heee. biasalah tu. result kan penentu masa depan. :) but..chill k. jangan neves no. :)

Ayie said...

selamat membuka result.. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...