NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, June 14, 2011

BERJUMPA HARTA KARUN


Semalam , operasi pembersihan robok atau almari telah dilakukan . gigih gila kan aku duk kemas dalam robok tu . dah macam sarang tikus dah . normal lah . orang laki kan . hee kalau kemas sangat , orang kata jambu pulok . so kategori aku ni , yang tak berapa kemas , orang kata macho . dalam aku duk bz kemas kemas kan , tiba tiba .......


satu botol telah ditemui . botol berisi ketulan ketulan putih . lain macam je . tiba tiba aku rasa seram sejuk . adakah benda ni yang menghantui aku selama ni . adakah benda ni yang duk kacau aku tidur selama ni ? benda ni ke yang kacau keluarga aku sampai hari ni ? namun ................


tekaan ku meleset . ianya adalah Bedak Sejuk Flower berharga rm2 di beli di pasaraya you hoe . siap ada tag harga tu . ahaks . macam mana ntah benda ni ada dalam almari aku . so apa lagi , bila mood sawan baby dah datang . aku pun segera berlari lari .. kenapa aku berlari ? tunguuuuuuuuuu .. tengok next picture ..


aku berlari lari mencari satu piring kecil . lepas tu aku letakkan beberapa ketulan putih dan sedikit air . aku penyet penyet kan ketulan tersebut jadi ayam penyet .


setelah itu , ku tenyeh tenyeh ayam penyet tu dekat muka aku . dengan lemah lembut . dengan suci dan ikhlas . time tu feeling ala ala Fasha Sandha duk cucuk botox . ahaks . gurau je eh . tukar tukar . rasa macam Ifa raziah je time tu . siap bergelek aku depan cermin . amek feeling . lepas siap pakai , aku terkejut . muka aku berubah sekelip mata . aku cubit cubit pipi aku kot kot aku salah tengok . namun , betul . aku dah berubah . aku dah jadi ..


ROZITA CHE WAN .. mane kau shahir .. meh nak gomo meh .. datang dekat dekat yeh shahir .. huahahah .. mengarut je aku pagi pagi .. ni proses nak keringkan ayam penyet tu .. so lepas tu aku tertidur terus .. bukan main main , aku buat facial lagi .. nasib baik takde timun , kalau ada , aku dah letak dekat mata aku .. hehe .. cerita tak habis lagi ni . KLIK SINI  untuk baca sambungan dia ..

9 comments:

Chef Kampung said...

perghhh unsur saspen dalam entry ini sgt menarik...

FatinFirdaus said...

perghh.. hensem la lpas nih.. huhu

niesasukasuki said...

boleh jd duta loreal ni,heheee...

M Fizan said...

haha bukan main lagi tu..:P

meh lar sikit..nak buat facial jugak

Amani said...

caya la, facial tu hahaha

Mawar Berduri said...

bak sikit bedak sejuk tu.. da lama tak pakai..

Unknown said...

hahahaha terbaik :)

eesyaheera said...

untuk pengetahuan ko, aku tengah nak cari bedak sejuk sebab nak hilangkan parut. haha

coffee said...

OH tidak!.. mati mati ingat FAHRIN AHMAD!.. shit! serkejut aku, amik kau seketul!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...