NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, June 8, 2011

GREEN LANTERN - tQ NUFFNANG

Dulu masa kecik , aku selalu berharap mak aku ni ultraman , dan abah aku ni power rangers . so nanti bila besar aku boleh jadi superhero . aku selalu gak rasa mak ayah aku sekarang ni keluarga angkat je . mak ayah aku sebenar duk berperang , selamatkan bumi yang dalam bahaya . tapi bila dah besar , baru aku sedar , aku ni memang anak ibu dan abah . bukan ultraman , bukan segala bagai superhero . so aku memang lah orang biasa . ceh . frust kejap . budak budak kan . so bila tak leh jadi superhero , aku jadi penonton cerita superhero je lah . for that , I must thank NUFFNANG . Muaah . caya lah .

Aku pernah bagitau kan NUFFNANG ni super duper cool . aku kan , kalau NUFFNANG ni seorang lelaki , aku sanggup jadi gay . kalau NUFFNANG ni perempuan aku sanggup jadi lesbian . eh silap , jadi suami NUFFNANG . haa macam tu . sampai tahap tu kan . tapi apakan daya NUFFNANG adalah NUFFNANG . tu la untung jadi ahli NUFFNANG . tak dapat duit . dapat tiket wayang . dua dua untung dekat kita . tak rugi sikit pun . percayalah . chewaah sampai tahap tu aku cakap . ni kali keempat aku dapat tiket . aku dah lama tak join benda alah ni . so yang ni , aku try sebab kawan kawan aku semangat join . aku try je hantar semalam . eh hari ni dapat . Nampak gaya taring aku ni tajam lagi . hehehe . 


ni poster cerita ni 
kat bawah ni jawapan aku 
untuk soalan cerita nie . heeee . 


tQ NUFFNANG 

1 comment:

Ujang9897 said...

wah...best bro...,

gua nk sgt tiket ni..tak dpt pulak..grrr


kalau tanak pergi kasi la gua..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...