NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Monday, June 6, 2011

KENAPA ? AWAK NAK AJAR SAYA KE ?


 " woi kau yang kurang ajar dengan 
aku tadi kan "


" kenapa ? awak nak ajar saya ke "


" hang kepala botak licin . telinga capang .
nanti kalau ariel tv takda , 
boleh pinjam telinga hang "

sunggah lawak episod Juvana kali ni . selama ni aku tak tengok . aku selalu cakap cerita ni cerita ntah apa apa . tapi hari ni , aku tertarik tunggu dari pukul9 sampai pukul10 . sebab skrip dia lawak . dan aku faham perasaan botak hari ni . kurang aja siot budak fimie don tu . dah lah budak . baru datang . buat hal pulak . dah la orang kedah . pendek pulak tu . cuba bayang , kita ni ketua mafia dekat situ , orang datang tunjuk lagak . memang nahas lah . siap kutuk kutuk kita. haish anak tikus pun marah kalau amek keju dia . okay tak berkaitan . okay bye . 
 

7 comments:

kaY said...

antara kisah benar kat juvana skool..
dowang pun de hati gak..

lini hasnan said...

saya suka tengok cerita ni, at least kita tahu bahawa diorang sangat berbeza dengan budak-budak sekolah yang lain. Thats why, sebagai civilian, kita kena be profesional nak berhadapan dengan budak-budak macam ni. :)

Siti Nadzirah Zakariah said...

comel fimie. gengster cilik. :)

iNNrPeAcE said...

suke sgt!!! budak tadika yg gangster di JUVANA~ hehehehee..

kodokecik™ said...

next week tunggu kisah apek.jangan terlepas.rugi kalau tak tngok.peace yaww

p/s:drop sikit sikit.hehe

auny aizie said...

kahkahkahh .

aku tgk gak semalam .
rasa macam tgk maharajalawak .

kecik-kecik dah kerek gila.
HAHHAAAA

Cikgu Fikri said...

aku suka giler tgk filem JUVANA..
aku pernah pergi lawatan ke Henry Gurney.,mmg kesian gak kat diorg ni..
disebabkan pilihan yg salah masa muda, mereka dipandang serong..
hurm....... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...