NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, July 9, 2011

CELCOM SUCKS

Assalamualaikum . Jangan tanya kenapa sunyi sepi blog ni , mati kah tuan blog ni . ni aku nak bagitau lah ni . jangan gelojoh okay . aku baru balik dari KL . ada hal sikit . dudu kat sana dari Hari Selasa sampai lah today . pukul3pm tadi bertolak dari KL . sampai sudah . lega . sampai sampai berlari masuk bilik , dengan harapan boleh update blog sesegera yang mungkin . guess what ? internet kena potong . baru dua bulan bil tak bayar . balance tertunggak rm117 . duit takde , kerja takde , so memang harapan lah aku nak bayar kan . solution ? aku pergi cc .


Aku buat entri auto-post okay . takkan lah setiap 5jam aku nak datang cc . so jemput lah baca okay . oh buat yang tanya sakit apa yang duk serang aku sampai di Facebook , nama dah jadi Datuk Amer , di twitter dah jadi Datuk Nacho . sebenarnya aku tak sakit pun . Cuma nak jadikan kata kata satu doa . bila orang duk sebut sebut . mana tahu tuhan makbulkan , jadi Datuk aku . hehe . so sekarang aim satu je , nak jadi Datuk . ingat nak tukar nama blog ni jugak . dari BILA MATA MULA MELIHAT jadi BILA DATUK BERKATA-KATA . okay kan ?


Sekarang aku dah jelaskan apa yang tak jelas , oleh itu , sila tunggu update seterusnya . aku nak story pasal apa yang terjadi dekat aku sepanjang aku di KL . macam macam cerita , dari U sampai 18SX . pening kepala . aku ingat aku harap semua benda ni . oh lupa nak bagitau , Nuffnang dah ban aku . taktau kenapa . earning tak naik naik . kalau tak boleh jugak cashout buat bayar bil broadband nie . pening pening . 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...