NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, December 13, 2011

BBQ

Assalamualaikum ..

Salam sejahtera .. Hari ni selangor cuti .. Papa aku hari ni dah balik Terengganu .. Papa aku kat sini merujuk kepada Papa Mizan @ Tuanku Mizan .. actually aku anak sulung dia .. cuma yela , aku mintak untuk tidak di war war kan lagi .. sebab aku nak jadi macam orang normal .. yang boleh buat apa saje .. tanpa sekatan dan kekangan .. #merepek .. semalam , ada BBQ kelas .. semalam aku sungguh busy .. busy dengan aktiviti yang tiada unsur ilmiah .. lega .. dari pagi pukul11 am , sampai lah pukul 2am .. jadual aku penuh .. 

BBQ ni actually last minute plan .. plan hari sabtu malam , buat hari ahad malam .. result ?? fantabulous .. mantap sungguh .. cuma ia lah , sesuatu benda tanpa cabaran dan dugaan tidak bermakna .. cabaran bermula seawal 7.30pm , di mana kami bergerak ke tasik seksyen7 .. dengan harapan ada bbq pit .. alangkah malangnya , setibanya kami bbq pit telah di ambil orang .. terus gabra , kami mencari di sekitar shah alam .. seperti tasik seksyen2 , tasik seksyen6 .. tasik u12 pun pergi .. call kawan kawan yang tinggal dekat shah alam .. semua takde .. 

last last decide nak bakar je macam tu .. so pergi cari batu bata , pergi beli dawai besi .. nak di jadikan cerita lagi , hujan pulak dah .. aiyoo .. memang sangat mencabar .. boleh kata bbq ni delay sampai pukul 10 malam daa .. tapi takpe .. dalam hujan bbq berjalan seperti biasa .. siap ada game .. game namakan satu jenis iaitu nama buku .. pertama kedau dan bla bla bla .. haha .. tengok lah gambar gambar di bawah okay .. penat nak menulis .. Oh by the way , kehadiran 17 orang . juadah yang ada adalah mee goreng , karipap , donut , kuih seri muka , ayam dan sosej bbq termasuk coeslaw .. setiap orang bayar rm13 .. walaupun kena bayar , tapi memori yang tercalit tak dapat dibeli dengan rm13 .. sekian .. 















ini Zaki Shah , program director ..
program director paling hebat abad ini ..
bbq start pukul 8pm , dia datang pukul 11pm ..
datang bawak pinggan .. boleh macam tu ??



BBQ DALAM HUJAAAAAAAN ...


5 comments:

Zehan Ilyana said...

yeahh, perenggan pertama tu sgt tidak boleh blah ye...hehehe
bestye bbq..da lama saya tak buat bbq..:)

Cik Sibuk said...

dalam banyak2 makanan..donut tu yang nampak menarik sungguh..lama dah tak makan donut..heheee

model pakaian murah said...

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

Cikrosecute said...

datang follow sini..

Firdaus® said...

bbq memang sangat best! =) do follow my blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...