NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, December 11, 2009

There goes my dream
been dreaming to achieve
good result diz sem
but I FAILED to make it real
got the result ody
checked it twice if it was mine
yeah it was mine
beyond my expectation
daa agak turun tapi tak jangka smp
mendadak and terlalu drastic
penurunan tu,blh kate melampau
kalo buat graf nie,mmg cerun ke bawah
90 darjah laa,,tiada kompromi daa..
What do I feel ?????
K-U-C-I-WA
F-R-U-S-T ( dua kali menonggeng neh )
T-E-R-K-E-J-U-T ( bukan berok lagik daa, Godzilla terus )
S-Y-U-K-U-R ( hehe at least takda repeat )
Jeles laa dgn ajeerah, die dapat dL lagik
Nmpk gaya sem neh sijil dL
Pejabat takyah print byk la
Satu pun da cukup kot

Apart from that, got friends yang kena repeat
I know, although I wasn’t satisfied with my result
But I believe every shining cloud got its silver
For my beloved friends, korang cume x bnasib baik neh
Takpe don’t ever give up-try harder next sem-
Takdir da menentukan..
( chewaahh ayat pasrah )
Well, congrats tu BADAI !!
YOU HIT IT WELL LAA !!
0.01 Lagi Nak DL !!
Highest kategori lelaki so far
Congrats jugak for those yang lain
We have tried our best ( did we ?? J )
So just accept it walaubagaimanapun
Lets Shoot For 4.0 Next Sem ( i-m-p-o-s-s-i-b-l-e )

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...