NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, December 29, 2010

Tiramisu oh Tiramisu



Best kan? Mesti dah meleleh air liur tu kan? dah tutup mulut. sambung baca. Hari ni macam biasa. Internet buat hal. tak pulih pulih. ada sket blog yang dapat loading. sedih sebab bila kita tak jenguk blog orang, orang tak jenguk lah blog kita. so hari ni bilangan orang datang blog aku sangat lah sikit. rasa macam tak best kan, kita tulis banyak banyak tapi takded orang baca. tapi takpe, aku buat blog ni pun sebagai kenangan aku nanti nanti bila aku dah tak berblogging, bila aku mula bz bekerja. chewah, dah fikir pasal kerja dah. padahal lambat lagik. antara blog yang aku sempat lawat blog Ee. korang knal tak? ala Ee yang ada lesung pipit tu. kalau korang tak knal, maknanya korang tak pandai blogwalking dengan betul. hehe, takde lah. aku gurau je, korang pegi lah jenguk dia eh. klik sini -- Eesyaheera --


okay time aku baca blog ee, aku baca lah kan entri dia pasal cerita tiramisu yang baru main kat tv3 ni kan. so aku pun baca sinopsis dia yang panjang panjang tu kan. korang nak suruh aku copy paste dari blog ee ke? hmm. takpe lah korang pegi usha kat blog EE eh. nanti dia kata aku plagiat hasil kerja dia. takpe lah eh. korang susah sket takpe kan? sket je. tapi aku boleh kata, cerita ni best sebab first time aku tengok tadi dah menarik. sebab tak lain tak bukan Sharifah Amani yang berlakon. dia cute kan? sangat cute. then berlakon watak budak budak so lagi lah nampak cute. 

okay kawan kawan semua. btw thank you semua yang follow, aku dah dapat 201 orang followers. walaupun blog tak menarik , sudi jugak korang datang eh. aku try sajikan cerita cerita menarik dekat anda semua. hehe. datang lah sini selalu eh. take care dear followers. 

2 comments:

farhana_acimek3 said...

:)...nk tgok gak cter uh xkesampaian lak sobsob tv xda haha

SyedMuzzamir said...

asal tv xde?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...