NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Friday, December 31, 2010

Zizan Cinta Hati Juliana Evans

Aku pernah jumpa dengan dia ni sekali je dekat Dungun. dia datang lawat nenek dia kat dungun. time tu raya. hensem lah jugak kan. aku ada jugak dengar dengar gosip dia ni since aku follow gak twitter mereka. so baca lah jugak tweet tweet sweet mereka. ade yang taktau citer? godek kat bawah eh..sumber Mstar...
Pelawak Zizan (Raja Lawak) menganggap gosip cinta yang sering dikaitkan dengannya bukan untuk meraih publisiti murahan. Namun dia mengaku sengaja memulakan gosip tersebut sekadar suka-suka dan hanya untuk gembirakan peminatnya.
“Saya dan Juliana tiada apa-apa. Kami balas membalas Twitter hanya sekadar suka-suka sahaja. Saya teruja bila ramai peminat akan tertanya-tanya tentang hubungan itu.
“Dan media akan beri jawapan tersebut. Saya hanya ingin mengembirakan peminat saya sahaja. Namun begitu saya tidak berniat untuk mencari publisiti murahan dengan cara ini,” katanya.
Jelas Zizan, kemesraannya dengan pelakon Juliana Evans melalui laman Twitter bukanlah satu hubungan istimewa. Malah dia tidak pernah terfikir untuk bercinta dengan pelakon muda tersebut.
“Saya senang berkawan dengan dia kerana cara pemikiran dia lain dari yang lain. Dia lebih terbuka dalam sesuatu hal.
“Jika ditanya tentang percintaan, saya lebih memilih untuk jadi kawan sahaja kerana hubungan persahabatan itu lebih kekal dari cinta,” ujarnya.
Tambah Zizan, jika dia benar-benar dalam sebuah hubungan percintaan dengan seseorang, dia lebih suka merahsiakannya dari pengetahuan umum.
“Kalau saya bercinta dengan seseorang tak mungkin saya akan beritahu secara umum dan datang bersama di sesebuah majlis.
“Saya lebih selesa menyimpan kisah peribadi terutama cinta daripada umum melainkan mereka tahu sendiri,” katanya yang mengakui masih belum mempunyai teman istimewa.
Dari perkembangan kerjaya Zizan akan keluar dengan dua buah filem berjudul Hantu Bonceng dan Untuk Tiga Hari. Manakala dia juga akan mengendalikan rancangan popular Raja Lawak musim lima bersama Johan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...