NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Thursday, March 31, 2011

Apa Kaitan Siti Nurhaliza dengan Jackie Chan ?

malam semua .. dah tidur ka ?? aku belum lagi .. on the way lah ni .. tapi update dulu sebab esok kuliah pukul8 hingga pukul4 .. malam banyak kerja nak settle .. takut tak ter update .. hee .. orait straight to the point .. apa kah kaitan mereka berdua ?? nak kata adik beradik .. memang tak ah kan .. sorang cina seorang melayu .. nak kata couple .. memang tak lah jugak kan .. sebab semua dah kahwin .. nak kata ipar .. takde kaitan jugak .. hmmm .. agak agak lah apa kaitan nya ?? aku pun taktau .. apa yang aku tau , diorang sekarang tengah famous sekejap .. sebab nya .. sebab nya .. dekat twitter dibanjiri nama nama mereka .. sebab nya .. sebab nya .. okey annoying sangat aku rasa .. 


datuk ct dikatakan mengandung .. ye ke ?? so maknanya aku bakal dapat adik lah ?? okay jawapan dia tidak sama sekali .. tidak tidak dan tidak .. datuk ct kata tak , dia tak pregnant lagi .. apa yang ada dalam perut dia tu , lemak je .. haish betul ke datuk .. aku ada jugak tengok gambar yang nampak perut Ct macam mengandung tu dekat BeautifulNara .. nampak macam sangat sangat pregnant .. tapi entahlah .. tuan punya badan kata tak . so tak lah kan .. buat apa nak sorok .. kalau betul dah berisi kan .. 


kedua , lelaki di atas . yang hidung besaq sikit ni .. dia dikatakan telah meninggal dunia .. what ?? what the fish ?? apekah ?? hahaha kelakar siot .. dekat twitter duk bergolek golek orang duk tweet .. rupanya hidup lagi .. belum arwah .. adoi main main betul lah .. mati mati pun nak buat main .. sengal .. soalan terakhir , apa persamaan aku dengan datuk ct ?? satu je .. suara sama sama sedap .. bab buluh perindu .. apa pulak persamaan aku dengan jackie chan ?? hmm yang ni aku taktau .. haha serious .. naik lebam kepala aku nak fikir .. 


7 comments:

Hanif said...

nak tahu kaitannya dua2 x kenal aku ngan kau.. hehehe.. jom layan blog lawak di sini
lawak nakal

kaizenshinobi said...

tuh r pasal, banyak sangat kabar2 angin nih. haha

Aisyah Ahmad said...

Apa kaitan SN dengan JC???hehe

CikAizA said...

pening2... kaitannya apa yer???

[ apexogamy ] said...

hehe..den pon naik lebam fikirkan nye.. :P

EB said...

Hahaha aku setuju dengan Raja Nakal.. hahahahahahahahahahaha..

EB said...

Oh persamaan mereka adalah mereka 2 2 kenal sepa Sin Chan.. hahahah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...