NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Wednesday, May 18, 2011

AHMAD EXTRA LAWAK


ni bukan Ahmad maharaja lawak ke apa . Ahmad tak masuk maharaja lawak pun. tapi sia still kelakar tahap semut menari . lagi kelakar dari Amir , I'm Sorry. tau tak Amir ni cakap dia terkejut dia boleh terkeluar maharaja lawak . eii gila tak boleh blah statement . dah memang mung tok sedak , nok wak gano . gila nate ni . haa kang terkeluar loghat kelantam aku . haosh . okay lupakan amir . boleh tak tolong tengok link video dekat atas dulu sebelum baca entri nie ? nanti kang tak faham , susah pulak aku nak explain . hee . pergi cepat . aku tunggu . 



okay , aku rasa dah siap kot tengok video tu . polis yang bersara jadi artis nyanyi lagu lawak tahap gaban , Ahmad adalah orang di atas . hee . cantik ke ? well aku tak pasti . tapi aku tak berkenan ah . apa punya baju macam tu . tapi maybe bagi korang cantik kot . kesah aku apa korang rasa ? huahaha . aku first time dengar lagu dia . aku gelak tahap gaban . lagu macam tu pun boleh jadi lagu . ape ape je . aku tak faham gak motif lagu tu . yang penting lagu tu famous sekarang dekat Muzik.Fm . top 5 carta uolss .


tengok ? aku jumpa komen ni dekat youtube lagu Si Salwa ni . aiyoook taktau . ada orang marah . hmmmm . aku pun tak tau lah . sekarang ni lagu memang trend tangkap muat je . asal ada melodi , ada penyanyi seksi , release lagu . lirik berterabur ke , lirik macam hanjing ke , tak kesah dah . asal boleh guna keseksiaan artis tu untuk jual lagu . hmmm aku malas nak cakap apa . ikut dia lah nak buat apa pun . asal kan dia dan Ahmad bahagia selalu . tak gitu ? sorry lah tak boleh nak letak video tu kat entri ni , sebab broadband aku dah habis limit . so tak boleh nak loading youtube . gile slow . apa apa pun layan lagu Ahmad okay .


1 comment:

Sebona said...

eh lagu tu mmg buat saye rase mcm nak golek2 gelak. tapi tu lah, kenape la name ahmad jugak yg dia pilih.. mcm xde name lain. yg si penyanyi pulak kemain seksi lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...