NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, May 31, 2011

PERABOT KAU DAH OUTDATED LAA -

 " Eh Minah , aku tengok rumah kau ni sama je . dah tiga kali raya aku datang , takde benda pun yang berubah . perabot ni bau anai anai dah "

" Eh aku memang suka pun simpan perabot lama lama . bukan takde duit nak beli , saje je . aku ni suka barang barang lama , rasa klasik je "

" Aa kan , rumah kau nampak klasik sangat . macam muzium dah aku tengok . cantik " tangan ke dada , pandang ke atas 

pernah alami benda macam ni ? bukan kaum ibu dan kaum bapa je . kadang kadang kita , anak pun pernah rasa benda macam ni . nak nak kalau ada kawan yang tak tau erti tipu sunat . jujur je cakap dia . terlampu jujur . lepas tu semua benda nak komen macam orang bayar dia jadi pengkritik tetap . macam macam perangai . tapi itu lah . ni dekat dekat nak raya ni , takde lah dekat sangat tapi dalam 3 bulan ni , kita punya cukup macam untuk ubah semua benda ni . mesti kita nak dengar kan , terutamanya kaum ibu lah , atau kaum wanita yang ada rumah sendiri , bila kawan kawan datang , kawan kawan cakap " rumah kau hebat , cantik . kau panggil eric leong ke datang rumah ? " .. tak pun " eh casa impian na na na na na na datang umah kau eh ? cantik gila . aku nak pose boleh ? " .. berbunga bunga hati kita kan bila kena puji macam ni . haa meh sini , aku nak story . kalau ada yang berminat nak beli perabot kan , nak tukar rumah jadi macam rumah posh beckham , ini lah masanya . boleh mula usha kedai kedai perabot dan kat sini , aku nak suggest the most ideal kedai perabot . sebelum tu sila usha gambar gambar kat bawah .





amacam gempak tak ? ni bukan fantasi . ni realiti . bukan main main . ada yang berkenan ? aku boleh tolong korang . banyak lagi sebenarnya . tapi kalau aku tampal semua , nanti jadi macam tumblr lak blog aku nie . bukan sofa je ada . katil pun ada kot . ni katil terbaik dunia . tengok gambar seterusnya . boleh tido atas bawah , tepi belakang . ahaks . macam mana gaya tu ? dan kedai ni menawarkan harga perabot paling rendah okay . jimat pun jimat . kualiti tip top . di buat oleh kilang syarikat ni sendiri .



haaa aku bagi sekali nombor contact ni . boleh lah sila sila hubungi si najwa ni untuk info lebih lanjut . apa yang lanjutnya ? info lah . tanya lagi . atau boleh klik page FACEBOOK kilang ni . KLIK SINI . aku dah pilih aku punya . korang bila lagi ? 

 

3 comments:

HaiDa HiDa said...

wahhh cantiknya perabot.. tapi kan perabot kt rumah hida dah bertahun pakai.. aklau tak silap dah hampir 20 tahun.. perabot rotan.. masih kukuh dan menawan.. hehee.. yg duk tukar setiap 2 tahun sekali adalah sarung kusyen je..

Unknown said...

nice n nampak mahal..huhu.thanks bagi sy berangan2 di sinie..hehe

Lelord said...

whoaa nampak cantik...tp kompom la mahal kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...