NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Tuesday, June 21, 2011

CINTA NEGRO

My dear readers, I am happy that u guys still take a glance to read my entry. Thank you for that. I just received a message from my friend saying that she had been receiving messages from a Negro. And of course, that Negro is a man. The funny part was that Negro asked her to come to his house, bla bla bla.  Aku macam nak mesej Negro tu cakap “ yo wassup man , u got no taste man . duh ! hahaha “ .. takde takde .. aku gurau .. kawan aku cantik okay .. macam erra fazira cukup .. tapi still aku rasa Negro tu takde taste .. hahaha ..

 nice smile huh ?

So my dear readers, please be more careful when exchanging phone number or business card with the customers or five-minutes-friends. Or at least, give your alternative number. Just in case okay. Tapi dulu kecoh jap pasal perempuan dekat Malaysia ni suka cari jodoh dengan mamat negro. Alasan adalah sebab mereka lebih romantic , lebih memahami , lebih pandai menjaga perasaan , dan boooo .. cukup lah .. 

marah aku .. disebabkan mamat negro ni , ramai kawan kawan aku hensem hensem tidak berteman . oh man , I blame you yo ! .. bagi yang kata “ eleh kau pun tak berteman . boo kalah dekat Negro “ .. omegod ..jaga mulut .. aku bukan tak berteman okay , aku yang taknak .. kalau aku bukak borang , dah habis kot borang dalam masa 5 saat .. hahaha .. di sini , aku letakkan mesej mesej yang di forwardkan oleh mangsa hahaha .. lawak wei .. 

Negro hantar :
I am working with my dad shipping company here and I stay alone in my flat, si I would like to know each other as well. Maybe I can bring you out for lunch or dinner so that we can know ourselves well. 

Kawan aku reply :
I don’t think I am interested. I’m married and my husband is a police officer. It wont be appropriate for me to go out with you. Plus, you are my client. That would affect my profession. Sorry

( kawan aku tak kawen lagi okay . ntah police mane ntah nak jadi laki dia neh . hahaha . amek kau , profession , budak law sangat )

Negro reply :
Don’t worry bout money. I can stop you working and pay you 2500 every month okay. 

Kawan aku reply :
No. its not okay. Please stop texting me.

Negro reply :
Don’t worry , I will keep it secret okay. I give you anything you want okay .

p/s : sekian . berkenan betol mamat tu dekat kawan aku ni . hahaha . 


3 comments:

Anonymous said...

yett! hahaha geli aku tengok negro bersepah-sepah weh.

-memememe-

Anonymous said...

mengada2 negro tu..

Anonymous said...

menyampah tahap gila dengan negro nih ..
serius rasa macam entah pape and rasa macam kalau jumpa memang tak pasal ja .
=="

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...