NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Saturday, July 30, 2011

AYAH KU KAHWIN LAGI ....

Segala persiapan dah siap . Hotel semua dah siap hias semua . tunggu pak imam datang je . semua vvip , tetamu dah datang . aku dalam bilik , dalam kekecewaan , confuse , semua macam mimpi . berlaku sekelip mata . tema ungu putih . pengantin perempuan , bakal mak tiri aku tu , tak tau rasa bersalah langsung . gembira jer dia . happy jer dia . ada dia fikir perasaan bakal anak tiri dia ? mentang mentang dia kaya . ada hotel . kebetulan pulak majlis tu buat dekat hotel dia . boleh berlagak lah . gila punya perempuan . abah aku ni pulak nervous macam ni first time kahwin , padahal ni kali ke empat dah . confirm confirm jadi isu esok ni masuk paper . REZEKI PENJUAL KUIH . PENJUAL KUIH TERIMA DURIAN RUNTUH . mana tak nya bapak aku ni jual kuih je , dapat untung rm10-rm30 jer sehari sedangkan bakal isteri baru dia ni , CEO Hotel , ada hotel sendiri , keuntungan beratus ribu sehari . 

di saat tok imam melafazkan " aku nikahkan Syed Zulkifli .... " , aku rasa macam nak memberontak , nak je aku campak telur ke tahi ayam ke dekat tok imam tu . kenapa aku aim tok imam . sebab tok imam kahwin kan mereka . huahaha . di saat abah aku lafaz " aku terima ... " . DANG ! aku terbangun dari tido . aku mimpi rupanya . macam siot kan . mimpi aku entah pape . tapi kalau betul , aku ON je . mak tiri kaya woo . kurang kurang dapat lah Bmw sebijik kat aku nak bawak pergi kelas sem depan kan . haha macam mana boleh mimpi benda ni . mengarut benor . kalau aku yang kahwin okay jugak . ni abah aku yang kawin . tak logik . abah aku dah ada 3 woiii . cukup lah . 3 pun tak tertanggung . nak empat . giler !


4 comments:

NA.M said...

laa.. mimpi plak eh.. ish3..
nk sgt eh mak tiri lg? hehe..

Unknown said...

ingat real td..
sib bek mimpi ja..
hehehe..

Bicara Bisu said...

huuhuhuhu rajen nya mmp sal nk kawen len yer..huuh

Duta said...

haha..gilak argh igt betul kot..kalu betul ejas BMW, Mazda..xpun trailer buleh angkut housemate satu umh g kelas..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...