NAK SIMPAN TABUNG HAJI LAH =D

Sunday, July 24, 2011

GAMES PILIHAN DI WAKTU LAPANG

Orang lain main PES , main DOTA , tapi aku tak . aku tak reti main semua tu . yer aku Noob . maaf lah . counter strike aku main jugak sikit sikit . pada waktu lapang , aku lebih suka main game yang ringan ringan , yang senang nak main , tak perlu aku berfikir sangat , tapi fun dan lawak dan bahagia bila main . 3 games pilihan aku time cuti adalah seperti berikut . aku pun taktau kenapa macam skema jer ayat ayat aku ni , tapi tak pe lah . kadang kadang jadi sopan santun tak salah kot . 

YANG PERTAMA ..
.. *drumroll* ..




YANG KEDUA ..
.. *tepuk tangan* .. 





YANG KETIGA ..
.. *drumrolls lagi* ..




p/s : ada games best untuk dikongsi ? sila lah yer .. tapi yang paling lawak The Sims lah .. aku main dah dua kali mati sebabnya mati dalam kolam renang .. yang kedua , anak kena culik aliens .. tension aku .. 

9 comments:

ZWAN SABRI said...

Kira hang hebat jugaklaa.. Aku lagi noob.. slalu dok main game kat dalam nfon jer.. HAHA

MySuaraBlog: Asyik Gay Jer, Lesbian Mana?

SyedMuzzamir said...

hahah . handphone ko gempak ,. hp aku takde game .. so takleh nak main game hp .. haha

Amir Aidid said...

hokeyyy fine , ame sangat suka The Sims , each collections of The Sims ame dah try . ketagih . seriously . :O

insan marhaen said...

IM main solitaire jer..he..he..

NA.M said...

waah2.. leh tahan eh game yg men neh..

Kakzakie Purvit said...

SM... kakak dtg jengah rumah. Main macam anak-anak kakak ye...:)

SyedMuzzamir said...

ame - hahah aku first time main the sims .. hehehe .. tak terror ah ..

insan : eleh .. solitare terbaik kot bro ..

ainaa : =)

Kak zia = anak akak main the sims ? bahaya tu .. hehe

faraherda.razalan said...

Eh, dik. Ko sama mcm akak la. Akak suka la bebenor SIM tu!! Ko mengingatkan akak pd zaman nostalgia! Main SIM tak igt dunia!!!!!!!!

SyedMuzzamir said...

kak fara : saya main asyik mati jer . tension dah . sikit sikit mati terbakar . sikit sikit mati kena culik alien .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...